Iemand net als ik bij de eerste een keizersnede gehad en nu zwanger van de tweede?

Hoi dames,
Ik ben nu 10 weken zwanger van nummer 2 en heb de vorige keer (uiteindelijk) een keizersnede gehad.
Hoe denken jullie nu over de 2de bevalling?
Ik zou graag weer een keizersnede willen, maar nu gepland. Onze zoon paste gewoon niet de vorige keer en ik heb nu het idee van "waarom zou de tweede dan wel passen?" Ik wil niet weer eerst 14 uur afzien en dan toch weer uiteindelijk keizersnede.
Groetjes mamaikke
 
Ik heb bij mn eerste ook een keizersnede gehad. Maar dat was niet zo zeer omdat het niet pastte, het schoot gewoon niet op...
Heb bij de 2de een gewone bevalling gehad...wat ik toch wel als zeer positief heb ervaren (al was het geen pretje 3,5 dag weeën) ik zal met nr. 3 die nu op komst is (6wk zwanger) zeker liever een natuurlijke bevalling hebben.

Als ik jou was zou ik goed overleggen ,et de gynaecoloog. Ze kunnen volgens mij metingen gaan doen of het allemaal lijkt te passen.
Als het niet past wil je natuurlijk niet al die ellende!
 
Hoi, ook ik heb bij de eerste na 28 uur een keizersnee gehad en ben ook 10 weken! Hoewel ik er de vorige keer na een tijdje best wel moeite mee had dat het een keizersnee was geworden wil ik nu eigenlijk weer een keizersnee. In principe hebben ze vorige keer gezegd dat het de tweede keer gewoon natuurlijk kan, ik ben dus benieuwd of ze me inderdaad de keuze geven.
Groetjes en succes
 
Terug
Bovenaan