iemand nog ideeen?

hallo allemaal

ik heb afgelopen maandag een echo gehad en het is een meisje,ik ging er echt vanuit dat het een jongentje werd en heb mij dus echt niet verdiept in meisjes namen
ik vind het ook ontzettend moeilijk,omdat ik iets stoers,liefs en aparts wil
ik heb al een zoontje thygo
en het liefst wil ik ook weer 5 letters!

kan iemand mij helpen??

xxx

Hier precies hetzelfde probleem.

Bij m'n dochter hadden we zelf geen idee, maar uit de echo bleek een meisje.
We hadden toen ook alleen een meisjesnaam, jongensnaam zijn we nooit uitgekomen.

Dit keer waren we beiden overtuigd dat het een jongetje zou zijn en hadden we snel een jongensnaam. Maar uit de echo bleek dat het een meisje is...daar moesten we echt even aan wennen. En nog steeds hebben we geen meisjesnaam...
Ik heb wel ideeen maar m'n man nog niet echt...ik heb al gedreigd dat ik de naam dan maar zelf zal verzinnen, maar dat wil ik natuurlijk niet echt.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 24 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Hahaha I know the problem. Ik vind meisjesnamen makkelijker en deze wordt een jongetje. Onze dochter heet Robin. 5 letters en stoer. En hoe heten jullie kinderen? Of hebben jullie nog andere jongensnamen?
Groetjes

Hoi,

Ik zou je graag willen helpen, maar als ik iets moeilijk vind is het zoiets.
Ik ken je smaak toch niet?
Kun je niks via google vinden, of zijn er geen boekjes met namen?
Succes!

Wij zijn er ook nog niet uit wat voor naam we doen. Dus helaas ook ik kan je niet helpen, we vinden het zelf al zo moeilijk.
Als er nog iemand ideeën heeft voor een naam die begint met een A, laat het dan maar even weten.

Anders zou je je vraag even moeten stellen bij http://namen.prikpagina.nl/

Dit is een forum waar heel veel namenliefhebbers, aanstaande mama's (soms papa's) en mama's komen die heel actief bezocht wordt. Zij hebben vast een naam voor jullie dochter.

Zelf heb ik ook eventjes geen inspiratie.

En Vlindertjes, er zijn zoveel namen met de letter A, welke richting zoek je?
Meisjesnaam:
Alanah, Anna, Aida, Aislynn, Alline, Alice, Amarens, Amara, Annelie, Anique, Aniek, Anita, Annette, Asia,
Jongen:
Adrian, Ale, Age, Aidan, Aizo, Alan, Alexander, Aldert, André, Arjen, Aron

Zo kan ik nog wel even doorgaan....

Succes met jullie naamzoektocht!!!

Terug
Bovenaan