Iemand nog leuke vacatures in de aanbieding?

A

Anoniem

Guest
Haha, ik ben nu zó druk bezig met brieven schrijven, dat er nog wel een paar bij kunnen!
Dusssss.....wie woont/werkt er in mijn omgeving (zandvoort dus) en heeft nog een leuke in de aanbieding???

Liefs Annet

Ga bij het pannenkoekenrestaurant op de kerkstraat werken. Kan ik lekker gratis pannenkoeken komen eten!!

He, voorkruiper!!

Er staat hier een vacature open, ben ik vanmorgen gaan solliciteren, maar voor het salaris wat ze mij dan wilde betalen, staat deze dame nog niet eens op!

Morgen om 09:00 uur weer een gesprek.

Vrouwke, succes met solliciteren!

Wedstrijdje???? Wie het eerste een baan heeft, hahahaha!!

Groetjes, Marieke

Wat voor soort vacatures solliciteer je op? Ik heb namelijk een erg goede sollicitatiebrief maar die is niet voor alle vacatures geschikt. Je pas het natuurlijk wel aan per functie maar als je met deze brief sollicitieert op een baan als cassiere (waar niets mis mee is! Ik heb het zelf jaren gedaan) dan sla je de plank volledig mis.

Het is mijn 'eigen' standaard brief die ik dus bij elke vacature aan pas. Maar ik heb al meerdere keren gehoord van personeels funcitonarissen dat mijn brief erg goed is. Ik wordt ook meestal wel uitgenodigd voor een gesprek.

als je hem wilt gebruiken mail dan maar even naar zeventien@hotmail.com. (dit aanbod geldt natuurlijk ook voor anderen)

annemieke

Terug
Bovenaan