iemand nog menopur nodig????

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden,
ben de laatste tijd niet zo actief meer op dit forum....Ben aan de voorbereiding bezig van onze eerste IVF poging. Ben nu aan de pil, 15 december aan de decapaptyl (of hoe schrijf je dat..) en waarschijnlijk vanaf 27 december gaat het echt beginnen. En heel hopelijk zal de tweede week van januari de punctie en terugplaatsing zijn. Heel spannend dus.
Het valt me eigenlijk op dat er heel veel meiden rond dezelfde tijd met IVF gaan beginnen. Hele spannende tijden voor ons allemaal dus en hopelijk wordt 2007 ONS jaar.  

Ik heb nog een vraagje: is er nog iemand die Menopur gebruikt en deze nodig heeft? Ik heb nl nog 11 ampullen hier liggen die ik niet meer gebruik.

Ik hoor het wel! Heel fijn weekend allemaal

Liefs indy

Hoi Indy,

Spannende tijden breken er aan he! Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje, qua tijdsplanning lopen we ook aardig gelijk. Bij mij vindt alles ook rond die tijd plaats, wel handig dan kan ik het allemaal goed onthouden. Ik heb dus ook geen Menopur nodig, ik had alleen een vraagje. Wat is decapeptyl voor iets? Ik heb mijn arts daar eigenlijk nog niet over gehoord.
Ik wil je alleen heel veel succes wensen en ik ga voor je duimen dat 2007 onwijs goed voor je gaat beginnen.

Liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan