iemand nog problemen met essent???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
2 jaar geleden ben ik een handtekeningactie begonnen tegen essent,ik heb daarmee de krant verschillende keren gehaald en bij bij het programma kassa geweest.
ze hebben alle brieven die ik kreeg van mensen {bijna 400}allemaal geholpen.
nu is het zo datde hoge heren een bonus hebben gekregen omdat ze alles zo goed hebben opgelost,maar dit is dus niet het geval de problemen van toen bestaan nog steeds.nou zoek ik dus mensen die problemen hebben met essent zodat ik weer met een stapel klachten naar de directie kan stappen.vanmiddag komt de krant mijn verhaal weer opnemen.
dus heb je problemen of weet je iemand met problemen mail me dan.
silvia schoemaker@hotmail.com
liefs sil

hoi hoi,

om wat voor soort problemen gaat het dan precies??

gr carolien

Bedoel je daarmee ook problemen zoals het versturen van een exorbitant hoge afrekening terwijl je het jaar ervoor nog geld terugkreeg? Het niet versturen van rekeningen en daarna alles afsluiten terwijl je al maanden vraagt om een rekening?
Dan krijg je van mij ook een mailtje!
k ben nu ondertussen weg bij Essent. Ik ben verhuisd en mijn vriend heeft hier een andere leverancier.

Hallo,

Wat heeft dit met zwanger zijn te maken?

Het lijkt me toch niet dat een dergelijke vraag op dit forum terecht hoort.

Groeten Marieke Bos

hoi hoi
ja die problemen bedoel ik allemaal,dus alles wat je aan problemen bij essent kent.
kan van rekeningen tot verhuizingen gaan,dus als jullie zouden willen stuur dan een mailtje naar mij.
en ja weet dat het niks met zwanger te maken heeft maar zoek gewoon zoveel mensen die problemen hebben met essent want weet hoe machteloos je kunt zijn tegen zo,n groot bedrijf.
vandaar mijn oproep hier want samen staan we een stuk sterker!!!
alvast bedankt he.
liefs sil

Terug
Bovenaan