Iemand nog Tips voor me? (Ronde 11)

Hallo allemaal,<br />Na 10 rondes is mijn geduld lichtelijk op. We hebben ovulatie testen geprobeerd vanaf dag 5 na ongesteldheid tot ongesteldheid en dan klussen we voornamelijk rond de ovulatie (vanaf +/- 2-3 dagen voor en na ovulatie en tussendoor nog 2-3x) We eten gezonder, bewegen meer, drank gaat aan de kant (tenzij ik ongesteld ben), roken al niet meer, koffie drastisch in geminderd. Probeer echt alles er aan te doen om gezonder te worden en dit te laten slagen. (we zijn alle 2 iets steviger maar niet extreem aan het afvallen. We proberen gewoon gezonder te leven en vaker de fiets te pakken ipv de auto) <br /><br />We hebben al een dochter van 1,5 jaar en we zouden graag een 2de kind willen. We zijn al sinds juni/juli ‘21 bezig. En ondertussen ben ik wel een beetje klaar met het proberen en vanavond ook echt alles bij elkaar gehuild omdat ik niet snap waarom het nu niet lukt. <br /><br />Bij onze dochter was het december ja kind lijkt ons wel leuk, februari Ow zwanger. Terwijl we roken, dronken, minder beweging en aten wat we wilden. (Tot ik ontdekte dat ik zwanger was)<br /><br />Man lief was tot nu heel rustig niet echt spraakzaam over dit onderwerp maar wel positief. terwijl ik door de grond zakte toen ik gisteren weer ongesteld werd. Na ons gesprek staan we op 1 lijn we gaan er 100% voor. <br /><br />Dus wie o wie heeft er nog meer tips voor mij? Alles is welkom….<br /><br />(behalve niet te veel stressen, dat hoor ik al te vaak, en mijn stresslevel staat op een 2 van de 10)<br /><br />Btw. Huisarts weet van situatie sinds december 2021, ivm overslaan menstruatie (door stresslevel 9/10), toen ook een Schildklier onderzoek gehad, deze was gewoon goed terug gekomen. Volgens de huisarts zou alles wel werken bedoel “je hebt al een kind” dus ik mag na een jaar proberen terug komen. ?<br /><br /><br />
 
Terug
Bovenaan