Iemand om mee te praten.

<p>Hallo, mijn naam is Lianne ben 29 jaar en ik ben op zoek naar iemand of iemanden waar ik persoonlijk contact mee kan hebben. Sinds ik in Juni dit jaar met mijn pil ben gestopt merk ik allerlei veranderingen aan mijn lichaam en zou het leuk vinden om het daar met iemand over te kunnen hebben. Dit kan ik niet echt met mijn vrienden of familie doen zonder dat ze argwaan krijgen want het moet natuurlijk wel een verassing blijven ?</p><p>Ik hoor jullie!</p>
 
Ik merk ook dat ik daar naar op zoek ben, benieuwd hoe anderen het ervaren. Maar kan dit ook niet met vrienden en familie bespreken omdat wij dit ook graag stil wil houden totdat het gelukt is natuurlijk. 
 
 
Hoi Lianne,
 
Ik ben 25 jaar. Ik heb in september mijn spiraaltje laten verwijderen. Daarna, ronde 1, gelijk zwanger. Helaas heb ik maar 1 dag van dat geluk mogen genieten, een dag na het testen werd ik “ongesteld”. Mijn positieve test werd nog lichter en een dag later was het streepje weg. Ga dus uit van een vroege miskraam. 
Nu vandaag weer op dag 6 van mijn cyclus, hoop dat het deze ronde weer raak mag zijn en wel blijft zitten :)
 
Op welke manier zie jij het persoonlijke contact voor je? Face to face zie ik bijvoorbeeld niet zitten, maar via whatsapp zou ik bijvoorbeeld prima vinden.
Laat het maar weten als je daar interesse in hebt.
 
@blondine,
Daar liep ik dus ook al tegenaan.. dat je tegen niemand eigenlijk kan praten of iets vragen.. als ik het er met mijn vriend over heb dan snapt hij het niet altijd.
Leuk dat je ook contact wil houden. Hoe wil jij dit het liefst? 
 
 
@pinatapoekie,
Pff wat een teleurstelling! Hoop ook dat het de volgende keer blijft zitten. Contact alleen via Whatsapp vind ik prima hoor. Moeten we alleen even verzinnen hoe we onze nummers even uitwisselen.
 
[quote quote=10139509]@pinatapoekie, Pff wat een teleurstelling! Hoop ook dat het de volgende keer blijft zitten. Contact alleen via Whatsapp vind ik prima hoor. Moeten we alleen even verzinnen hoe we onze nummers even uitwisselen.[/quote]
Ja, zo lastig op dit forum dat je niet gewoon even privéberichten kunt sturen. 
Ik heb even een tijdelijk mailadres aangemaakt (uur geldig):
2728292260f952@ikbenspamvrij.nl
Als je me hierop even wilt mailen, dan kunnen we nummers uitwisselen (en heb je gelijk mn mailadres, zal even terugreageren met mn eigen mailadres).
 
Terug
Bovenaan