Iemand ooit 2 weken na menstruatie weer ongesteld geworden?

Heb ik ook gehad meerdere keren. Uiteindelijk doorgestuurd naar de gyneacoloog en die gaf aan dat dat nog van mijn prikpil kwam (bijna een jaar ervoor voor het laatst laten zetten) dat ik gewoon nog last had van al die hormonen. Heeft een paar maanden geduurd en toen was het over. Had je hiervoor anticonceptie?
 
Jilla; nee ik denk geen ovulatiebloeding want ik heb nog geen positieve ovulatietest gehad. Ik blijf de komende dagen even doortesten. Het bloeden is nu bijna gestopt. En ik heb vanmiddag de huisarts én de gynaecoloog gebeld en ze zeggen allebei dat ik moet afwachten en dat het normaal kan zijn. (Ik heb in oktober een zwangerschap onbekende locatie gehad en daarvoor mtx dus ze denken dat het daaraan kan liggen) Ik heb in april ook nog corona gehad dus wie weet ligt het daaraan.
 
Milu nee ik heb in maart 2021 de spiraal laten verwijderen dus al meer dan een jaar geen anticonceptie meer. Wel in december methotrexaat injectie gehad en april corona dus wie weet.Maar waren het bij jou dan echt menstruaties of tussentijdse bloedingen? En wanneer kreeg je dan je eisprong? Ik ga nu door met testen en de test was net best donker. Normaal heb ik rond vrijdag een positieve ovulatietest, maar ik heb geen idee of dat nu ook is.
En zelfs als ik een positieve ovulatietest heb, weet ik ook niet of een zwangerschap nu nog mogelijk is ivm baarmoederslijmvlies?
 
Ik heb dit gehad. Inclusief twee keer eisprong. Was wel in een periode dat mijn hormonen all over the place waren. Bij mij was het één keer en daarna gewoon weer maandelijks.
 
Ja afgelopen maand, zat net 10 dagen tussen de laatste en eerste menstruatie dag en deze maand extra goed mijn ovulatie getest, na 3/4 dagen 100% negatief had ik vervolgens weer een opkomende lijn in mijn ovulatie, zonder tussendoor gemenstrueerd te hebben, ??‍♀️
 
Terug
Bovenaan