Iemand raad???!

<p>Hallo, </p><p>Ik heb last van zwangerschapsymtomen..</p><p>Last van mn ogen , hoofdpijn, misselijk, maagzuur, veel zin in eten en dan weinig eten, veelplassen, emotioneel, humeurig, boven mn lies streek opgezwollen, meer speeksel, opgezwollen schaamlippen, slijm.. </p><p>Moet nog 6dagen voor ongesteld te worden..</p><p style="text-align: left;">Iemand raad? </p>

Ik weet niet zo goed wat je wilt horen, je hebt dit op meerdere fora al geplaatst en nu een eigen geopend maar je krijgt hetzelfde advies. Je zit nog 6 dagen voor je nod zeg je dus is het afwachten en je kan zeker zwanger zijn. Het is allemaal heel onzeker deze tijd houd er rekening mee dat je lijf je ook prima voor de gek kan houden.
je zou om de dag een early kunnen doen als dat je rust geeft maar denk er dan ook aan dat het oo je nod nogsteeds “fout” kan gaan en je ongesteld word, normaal weet je dat dan niet en word je gewoon ongesteld, als je nu positief test dan voelt het als een vroege miskraam. Succes meis ik hoop dat het goed uitpakt voor je echt!

Wat de rest al gezegd heeft inderdaad en wat WilKindje zegt onderaan vind ik persoonlijk ook een hele belangrijke. Ik was ook altijd zo een vroege tester en daardoor heb ik meerdere vroege miskramen meegemaakt. Zo een 50 tot 60% van de zwangerschappen gaat voor de NOD fout. Dat is een behoorlijk hoog percentage. Er kan nog zoveel fout gaan. Terwijl als ik die dagen ervoor geen positieve test in handen had gehad, ik gewoon het idee gehad zou hebben “ongesteld” te zijn geworden in plaats van een vroege miskraam. Daarom test ik nooit meer voor mijn NOD. Afwachten is alles dat je kunt doen. Hoe traag de tijd ook gaat en hoe zenuwslopend het ook is. Ik hoop voor je dat je over een weekje een mooie positieve test in handen hebt! 

Terug
Bovenaan