Iemand speeltips??

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi!!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen....
Stef raakt volgens mij inmiddels behoorlijk gefrustreerd dat hij nog niet kan kruipen/lopen. Hij kan aan mijn hane wel overal naartoe, maar jullie begrijpen: Dat ga ik dus niet de hele dag met hem doen...haha. Maar goed, mijn probleem is nu....Ik kan op dit moment gewoon niet goed met hem spelen! Hij wil of in zijn loopwagentje, of stappen. En meer wil hij niet. Gevolg is dus dat ik hem maar een beetje laat en hoop dat hij zó boos wordt (op zichzelf) Dat hij misschien leert kruipen ofzo.

Stef kan ook nog niet klauteren ofzo, dus als ik hem wel op schoot neem, zit hij daar maar te zitten en het enige wat dan (even) leuk is, is klap eens in je handjes (wat hij overigens nu ook doet...) Zijn ballenbak vindt hij ook leuk, maar ook dat is maar tijdelijk.... Hebben jullie tips voor mij wat ik kan proberen? Want zo vind ik het ook een beettje sneu....

Liefs Annet

Ik weet niet of het was is maar Tess zit al de hele week (na ze neemt wel eens pauze hoor haha) te spelen met een grote plastic bak waar ik elke keer andere speeltjes in doe. Ze vindt het geweldig.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes sandra

Hoi wondernetje,

Heel herkenbaar. Noortje is voortdurend boos als ik haar op de grond of in de box leg. Ze wil zitten of aan de hand stappen. Maar ik wil haar ook stimuleren om te gaan kruipen. Als ze op schoot zit, wil ze alleen maar klimmen en staan. Momenteel vind ze het speelkasteel (van mega-blocks) erg leuk en de bromtol (alleen moet ik hem dan steeds aanzetten), of een balletje (tijgert ze steeds achter aan) en van die stapelbakjes (diverse kleurtje..echt supersimpel) erg leuk.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes van Marielle mv Noortje

Terug
Bovenaan