Iemand te weinig Progesteron?

Dag meiden,

Verdorie, had ik een heel berichtje geschreven, is ineens alles weg!

Dan nu maar even in het kort:

Bij mij is het misschien zo dat mijn hormoonwaarde van Progesteron te vroeg ineens daalt, waardoor mijn baarmoederslijmvlies te vroeg afstoot (al vanaf een paar dagen na mijn eisprong heb ik elke dag wat bruine afscheiding tot aan mijn menstruatie). Met als gevolg dat er niet genoeg tijd is om een innesteling te laten plaatsvinden.

Is er iemand die dit ook heeft of heeft gehad en daarvoor behandeld is of gaat worden?
Ik zou er graag wat meer over willen weten. Met name of het goed te behandelen is.

Groetjes Hopey

Hoi Hopey

Daar was ik toen het maar niet lukte bang voor omdat mijn ongesteldheid altijd vrij snel na de eisprong begon. Dat is met bijstimulatie  van  progesteron  heel goed te behandelen heb ik toen weleens gelezen.

Succes
Lies

Lies,

Bedankt voor je reactie, dat is geruststellend.
Hoe is het bij jou verder gegaan dan? Hebben ze jou ook behandeld daarvoor en had dat succes?

Groetjes Hopey

Hoi Hopey,
Ik heb ook een te laag progesteron.
Ik heb me in 1 maand 4 keer ofzo laten prikken.
En daar uit bleek inderdaad dat het een week na mijn ei alweer daalde.
Ik heb het toen alvolgt  omschreven:
Mijn baarmoeder is een glijbaan.
Het ei kan wel bevrucht worden, maar niet innestelen.
Glijd zo eruit...
Je moet het toch nog een beetje luchtig zien...?
Ik zit nu in de 2e maand dat ik progesteron pillen slik.
Ik hen nu opeens 6 dgn na mijn verwachte ei opeens heel licht roze agscheiding gehad en daarna heeeel licht bruin...Echt gewone afscheiding met een licht bruine gloed.
Normaal moet je stoppen met de pillen als je ongi wordt, maar ik ben nu niet gestopt omdat ik denk dat dit een innesteling kan zijn...
Heb nl ook echt gevoelige borsten....
Nou heel veel succes!!!
X
Kiki

Terug
Bovenaan