iemand tips?? heb kinderwagen probleem

Wij hebben twee kinderen, en hiervoor hebben we speciaal de mutsie single spoke gekocht. Ik woon 20 minuten van het dorp vandaan, dus best een eind.

Onze dochter is net 2 jaar en kan nog niet zo lang op het plankje staan, ook gaat ze weleens ineens vandoor waardoor er gevaarlijke situaties onstaan.

Om haar toch zittend mee te nemen had ik een duoseat gekocht, daarom had ik ook deze wagen gekocht zodat ik ze allbei kan meenemen, alleen de wagen houdt het niet en nou ben ik bang dat ik mijn wagen daardoor kapot rijdt. Straks als mijn zoon goed kan zitten is het geen probleem meer want dan kan hij voorop en kunnen de wielen het wel aan (het gewicht zit nu aan de verkeerde kant)

Hebben jullie tips??? of hoe doen jullie dat die 2 kinderen hebben???

Onze dochter is ook nog veel te klein om op een plankje te staan (ze is nu net 16maand) dus wij hebben een tandemwagen van topmark gekocht. Ik gebruik m alleen als ik alleen met de dames op pad ga, wat wel dagelijks is. Maar als ik samen met mn man ga, gaan we met 2 losse wagens, dit loopt natuurlijk wel een stuk fijner. maar ik kan de tandem echt niet missen!

moet je zoon niet wennen aan de draagdoek... ik daag mijn zoon er ook in nu 7,5 kilo en heb het van af de beging gedaan en vind het minder zwaar..
als je de draagdoek goed heb zou je er niet zo veel last van moeten hebben?!!! maar kan dat niet zo oordelen... of dat bij jullie het geval is... (en verschillende draag methode zijn ook anders!!)

Je kan misschien een draagconsult doen? Als je goed draag is het zowel voor jou als je kindje prettig en juist ergonomisch verantwoord, goed voor je houding en rug dus.

Maar even terug naar je vraag; Ik pas vaak op mn neefje van 12 mnd, ik heb een fietskar gekocht die je ook als wandelwagen kan gebruiken. Mijn neefje kan er zo in zitten en mijn eigen kleine in een babyschaal. Alleen kunnen ze daar beter niet heel erg lang in in het begin. Ik heb het alleen nog niet gebruikt op deze manier, want zolang het vakantie is hoef ik niet op te passen. En ik denk dat ik mijn neefje gewoon in zn eigen kinderwagen doe en mijn zoon in de draagdoek. De fietskar/buggy gebruik ik dan pas als ze wat groter zijn.

Ik ga ook wel fietsen, dan heb ik de maxi-cosi er in. Maar dan past er geen kindje meer naast.

Ik heb een zoontje van 2,5 en een dochtertje van 10 weken. Ons zoontje wou niet op het plankje staan, ook niet als ik een heel stuk ging wandelen. Dus ik was zo'n beetje aan huis gekluisterd. Toen hebben we maar een 2 persoonsfietskar van het merk Croozer gekocht met een babyschaal. Deze kar kan ik ook ombouwen tot buggy. Dit is voor ons echt de ideale oplossing en ons zoontje vind het geweldig. Ik heb hem hem trouwens via marktplaats gekocht voor een leuk prijsje want nieuw is dit merk best wel duur, maar ze zijn ontzettend stevig.

Terug
Bovenaan