Iemand tips of een oplossing?

Mijn dochtertje is nu 6 mnd oud. Een hartstikke vrolijk en lief kind. Ze is erg alert en wil graag overal bij zijn.. slapen overdag doet ze alleen is geen vetpot.. zijn eerder hazeslaapjes... maar dat is het probleem eigenlijk niet... tussen 1900 en 2000 gaat mijn dochter naar bed.. ze krijgt dan de fles en gaat slapen.. ik geef haar in onze bed haar fles, daar is het lekker rustig. Tijdens het drinken van de fles of kort erna valt ze bij ons in bed in slaap.. zodra we haar verplaatsen of in haar eigen bedje liggen, wordt ze wakker en is het huilen geblazen.. en dan tot ontroostbaar toe. Zodra ze weer bij ons ligt is het binnen de kortste keren prima en slaapt ze verder.. heeft iemand de tip om haar toch in haar eigen bedje te krijgen.. dit was voorgaande maanden trouwens nooit een probleem...

Groetjes Nora
 
Had bij men dochtertje ook denk verlatingsangst. Of tandjes komen door dan zijn ze ook want aanhankelijker.
Gaat wel weer over gewoon er voor haar zijn en ja misschien toch proberen om haar ff te laten huilen en alst niet lukt weer ff terug pakken en zeggen alles is goed ga maar lekker slapen beetje gerust stellen.
 
Echt tips niet, maar herken het wel. Bij ons was er een hoop dat even werkte, zoals een hydrofiel in ons bed waar ik tijdens voeden op lag en dan in haar bedje als ik haar overlegde, zodat ze de warmte en geur nog even had. En ook proberen te voeden in haar bedje, bedje even voorverwarmen met kruik, etc. Helaas duurde het bij onze stuiterbal ook lang (zeker tot maand of 18) voordat ze een beetje beter ging (in)slapen en nogbsteeds is slaap eerste wat minder gaat als er iets geks is.
 
In haar eigen bedje of slaapkamer de fles geven?
Wij hadden een stoel in de babykamer om daar de laatste voeding te doen. 
Succes!
 
Terug
Bovenaan