Iemand tips tegen slecht slapen?

Ik ben nu 15+6 weken en ik slaap al vanaf het begin slecht. Ik kom moeilijk in slaap en wordt halverwege de nacht wakker. Dan lig ik lang wakker om voor een paar uurtjes weer in slaap te vallen. Dit begint me op te breken. Ik ben echt moe, maar slapen lukt niet. Heeft iemand tips?

Ik herken dit heel erg. Nu 18 weken zwanger maar het gaat nu iets beter. Ga om 9 uur slapen en ik word nu nog maar 1 x wakker per nacht. Helaas geen tips.

Hier ook 14,1 weken en op me zij slapen lukt niet is me buik te hard voor en op me rug krijg ik rug pijn , zit er aan te denken zo voedings kussen te kopen die je ook kan gebruiken voor het slapen maar vind ze vrij duur so rond de 50 euro .. iemand hier ervaring mee?

Hier had ik hetzelfde probleem. Ben een buikslaper en dat lukte snel al niet meer omdat m'n buik hard was. Ik heb een voedingskussen besteld bij www.mamaloesbabysjop.nl. Ze zijn hier al vanaf €19.99 te krijgen. Hoop dat jullie hier wat aan hebben. Mij heeft het ieder geval wel geholpen doordat ik nog half op m'n buik kon liggen.

Hi! Ik zit (pas) in m'n 7e week maar slaap ook al slecht. Ben ook een echte buik slaper maar houdt dit maar kort vol. Tip: bij de kruitvat waren de Voedingskussens van Bambino in de aanbieding voor 14,99.  Hoor er ook veel positieve verhalen over wat betreft het slapen dus ik heb er meteen ook een gekocht. Gister zag ik ze nog liggen!

Ja, voedingskussen! Bij mijn eerste zwangerschap ook gebruikt en nu bij de tweede ligt hij weer trouwens naast me in bed. Inmiddels 29 weken zwanger, dus kan hem goed gebruiken.

Tip (om je bekken te ondersteunen): Doe het kussen ook tussen je benen/ knieen en ondersteunen je buik

Terug
Bovenaan