iemand tips tijdens vliegen met kindje van 1 jaar?!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Heeft er iemand tips voor mij?!
Wij gaan binnenkort lekker op vakantie!
Onze kleine van 1 jaar gaat ook mee.
Nu vraag ik me af of de vliegreis wel goed zal gaan & hoe ik haar kan bezig houden op schoot.
Ideeen voor het stijgen & dalen, met betrekking tot de oortjes enz.enz.!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes @nnie

Hoi,

Wij hebben ook gevlogen met onze oudste net voor zijn eerste verjaardag. Misschien heb je deze tip allang gekregen, maar ik zorgde ervoor dat de stewardess een warm flesje melk opwarmde voor het opstijgen/dalen, zodat hij ergens op kon zuigen. Misschien heeft je kindje een speentje? Zorg dan dat hij of zij deze in het mondje heeft. Tijdens het reizen had ik altijd het liedjesboek van V-tech in mijn tas (en nog wat andere boekjes/speeltjes), zodat hij een beetje afgeleid was. Vaak worden kleine kindjes ook wel slaperig door het vliegen (het geruis van de motoren etc.), dus hopelijk valt je kindje gewoon in slaap!

Groetjes
Danielle

hoi Danielle,
Dank je voor je reactie!
Ik ga het zeker proberen met een fles melk! & ik hoop dat ze idd in slaap valt! & niet 4 uur lang zit te krijsen zoals je ook weleens hoort hihi!!!

Groetjes @nnie

Ik ben hier ook wel benieuwd naar, aangezien ik over anderhalve maand ga vliegen met mijn dochtertje die tegen die tijd ook een jaar is.

Wat mijn tip is: neem neusspray mee. Ik heb zelf ooit een keer gevlogen toen ik verkouden was (dichte neus), en ik kan je vertellen, dat was heel vervelend! Dus voor de zekerheid neem ik neusspray mee. Mocht ze verkouden worden, dan heb ik het in ieder geval bij me.

Hoi

Wij hebben ook gevlogen toen de oudste ruim 1 jaar waszei wilde toen niet drinken maar een wel een koekje en ook dat hielp goed, gewoon afleiden .

En probeerzelf niet gestrest te zijn of het wel of niet goed gaat dat voelen die ukkies goed aan.
Huilt ze dan huilt ze de meeste mensen die bij je in het vliegtuig zitten hebben zelf ook kindjes en de mensen di zich storen jammer voor hen die zie je toch nooit meer moet je dan maar denken.
Hele fijne vakantie.

hoi hoi,

Dank je voor jullie reacties!
Je hebt gelijk dat ik moet proberen om niet gestresd te zijn. Alleen ik schijt 7 kleuren haha! Ben zo bang om te vliegen, maar doe het toch!
Ik heb al gezegd dat mijn man haar in ieder geval met stijgen en dalen op schoot moet houden omdat ze heel goed in de gaten heeft dat mama bang is!

Nou ik neem in ieder geval een fles mee, koekjes, speelgoed & neusspray! (en een flesje valium voor mama zelf) Grapje

Groetjes @nnie

Terug
Bovenaan