Iemand tips voor de nieuwe vaatwaaser?

Hey!

Al sinds we verhuisd zijn zit ik te azen op een vaatwasser, er zit namelijk al een aansluiting voor in de keuken! Ik ben niet zo'n vreselijke poetsert en er wordt ook zeker niet dagelijks gedweild, (hihihi), Maar aan afwassen heb ik toch wel zo'n gruwelijke hekel! Ik kan voor alles wat gedaan moet worden wel enig enthousiasme opbrengen, maar die vaat elke dag... En als je geluk hebt 2 x... En op een verjaardag blijf je bezig... Al met al ben ik het poep-zat, en ik heb besloten mijn spaarrekening te plunderen voor een beetje luxe voor mezelf, hahahaha! En aangezien ik denk dat er hier wel meer mama's een vaatwasser hebben ben ik eigenlijk benieuwd waar ik op moet letten. Springt er een merk uit, of juist niet natuurlijk, ik wil er wel één met een kinderbeveiliging zo ver was ik al wel, maar verder kom ik er nog heel niet uit hoor! Dus alle tips zijn welkom!

Kus, Marieke

ik heb een bosch maar als deze stuk weet ik
niet of er dan nog een komt ik  heb dan ook  geen hekel
aan afwassen
ik was tegenwoordig de pannen wel weer met de hand af  
de handgrepen lijken er niet goed tegen te kunnen en ze passen er  
allemaal niet in 1 keer in met  een verjaardag is het idd wel
makkelijk alla kpojes en bordjes in 1 keer schoon

groetjes
Bianca mv Lorenzo  

Die van ons is laatst overleden. Gert zuchtte dat een nieuwe vaatwasser wel weer een hele uitgave was, waarop ik zei dat we ook gewoon weer met de hand konden afwassen (en hij dus afdrogen). De volgende dag had hij er een besteld, hahaha!

Wij hebben nu een AEG, gekocht via internet (voordeelhalen.eu). Nadeel is dat je 'm zelf moet plaatsen. Hier staat-ie (nog) niet goed vast, wij zijn a-technisch.

We hebben gekozen voor een middenklasser; hij moet wel goed zijn, maar omdat we toch niet eeuwig hier blijven wonen hoeft hij geen 20 jaar mee te gaan.

Succes!
Ellen mv Julian

Wij hebben er ook een en ik vind dat wel erug fijn! Het is een zanussi, prima ding, en maakt gelukkig niet te veel herrie. Daar zou ik wel op letten, dat het een beetje een stille is. Verder moet je er natuurlijk een nemen die simpel te bedienen is, des te eerder kunnen Thomas en Nina dat van je over nemen ;-)
Groetjes Laura mv Thom

tip van flip.... neem geen Bosch. Wij hebben er 1 en om de haverklap is  het besturingselement kapot; kosten €130,- (reeds 2 maal vervangen).

Enne, wat ik handig vindt is een timer erop. Dan kun je m instellen dat die bijvoorbeeld 's nachts draait. Scheelt een heleboel centjes aan stroom.

succes ermee, en echt het is geen overbodige luxe want het is zooooo fijn een afwasmachine!

liefs
di silva

Wij hebben een oude vaatwasser overgenomen van een neef. AEG geloof ik. Prima ding, met timer en je moet apart glansmiddel en zout toevoegen. Ik zou 'm in ieder geval niet meer kunnen missen.

Groetjes,
Nelly.

Wij hebben een Bosch en zijn er heel tevreden over. Hij is nu bijna 2 jaar oud en er is nog niets aan kapot gegaan, werkt perfect. Hij is lekker stil, we hebben een open keuken en horen hem nauwelijks als hij aanstaat. Hiervoor stond er een siemens in, was ook niets mis mee. In ons vorige huis hadden we een AEG, die was ook fijn.

Je moet er toch ook wat geluk mee hebben. In onze omgeving hebben meerdere mensen nu een Bosch en zijn er allemaal erg over te spreken, geen kapotte besturingselementen tot nu toe.

Er wordt zowiezo geadviseerd om bij hard water  altijd apart zout en glansspoelmiddel te gebruiken. Die alles in 1 tabletten zijn op het "gemiddelde" water gebaseerd.

Succes met de aanschaf!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan