Iemand tips voor de presentatie van de suikerbonen...

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Woensdag mag ik mijn suikerbonen(doopsuiker) en de doosjes afhalen...
Ik moet ze dan wel nog zelf in de doosjes steken en het strikje errond doen en zo maar dan...
Moet iets vinden om ze op te zetten of in te zetten,heb er 100 dus is toch een deel he...
Nu heb ik thuis wel een mooie mand en denk mss om ze dan allemaal daar in te zetten...
Dan wel iets op de bodem leggen want anders staan ze er veel te laag in en is ook niet zo mooi he...
Heb op internet al eens rondgekeken naar dingetjes maar vind niet echt men zin,je hebt daar dus ook van die mini kastjes voor en zo maar vind ik nu weeral niet zo mooi:)
Moest iemand tips hebben...zijn altijd welkom hoor...
Liefs orchideke

quote: orchideke schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2007 17:17:21'));

Hey allemaal,

Woensdag mag ik mijn suikerbonen(doopsuiker) en de doosjes afhalen...
Ik moet ze dan wel nog zelf in de doosjes steken en het strikje errond doen en zo maar dan...
Moet iets vinden om ze op te zetten of in te zetten,heb er 100 dus is toch een deel he...
Nu heb ik thuis wel een mooie mand en denk mss om ze dan allemaal daar in te zetten...
Dan wel iets op de bodem leggen want anders staan ze er veel te laag in en is ook niet zo mooi he...
Heb op internet al eens rondgekeken naar dingetjes maar vind niet echt men zin,je hebt daar dus ook van die mini kastjes voor en zo maar vind ik nu weeral niet zo mooi:)
Moest iemand tips hebben...zijn altijd welkom hoor...
Liefs orchideke

Hoihoi,

Ik weet niet op welke sites je al allemaal hebt gekeken, maar je zou voor ideeen ook nog eens op marktplaats kunnnen kijken. Onder het kopjeKinderen en baby's heb je helemaal onderaan een onderdeel genaamd Overige kinderen en baby's. Hier bieden mensen hun doopsuikers die ze over hebben aan in de verkoop. Hier staan vaak ook foto's en beschrijvingen bij, misschien dat je hier een leuke suggestie kunt opdoen.

Groetjes Iris

wat dacht je van in een grote glazen kom of vaas. Staat vast heel mooi!

gr,
Sabine

Of een mooie taartschaal op pootje?? Vul je gewoon elke keer bij!?!?!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hey,

Heb ondertussen iets gevonden:)
Wij hebben in de badkamer een hele mooie mand staan,ik leg daar altijd de rollen wc papier in,staat mooi..
Maar nu zal ons mama het even zonder moeten doen:) want ben ze in beslag gaan nemen...
Heb die dus geschilderd in het grijs omdat de doosjes roze zijn en grijze en heb dus een klein soort tafeltje voor planten hier staan en heb dit dus ook geschilderd in dezelfde kleur...
En al zeg ik het zelf,het resultaat mag er zijn...

Nu was wel het probleem dat die mand heel diep is en ja vond het leuker als de doosjes er maar een klein beetje in stonden dus moest ik weer iets verzinnen om iets in die mand te leggen...

Na veel zoeken en proberen heb ik er lege casettedoosjes in gelegd en is goed gelukt hoor en dan een doorzichtige witte doek in gelegd en dan aan het handvat twee strikken gemaakt in hetzelfde doek...
Is echt wel mooi geworden hoor,zal morgen is proberen een foto te plaatsen en gaag hoor ik wat jullie er van denken...

Liefs orchideke

Terug
Bovenaan