Iemand tips voor slapen in eigen bedje?

Beste allemaal,

Mijn dochtertje is 8 weken en we zijn bezig om haar overdag ook in haar ledikantje te laten slapen. In de nacht slaapt ze hier al in dn dat gaat prima.
Tot nu toe hebben we geprobeerd haar in bed te leggen bij de eerste vermoeidheidssignalen, maar ze blijft huilen en valt nog niet in slaap. We hebben geprobeerd haar te laten huilen, troosten in bed, speentje pakt ze niet, pinken in bed, etc maar tot nu toe blijft ze heel hard huilen en dit lange tijd.

Iemand tips?
 
Bij mij gaat het indd snachts ook veel beter als overdag. Vooral omdat ze erg nieuwschierig is. Ze wil overal bij zijn en vind dan ook alllllesss interessant. Sinds ik zoveel mogelijk prikkels reduceer gaat het stukken beter. Gordijnen dicht, white noise, strak onder lakentje die ze nog regelmatig afschopt nu ze niet meer is ingebakerd. Bij huilen ga ik naast haar zitten (achter haar) niet in gezichtsveld want dan is het hek vd dam, houd ik even mn hand op haar voorhoofd en/of buikje. Tutje in dr mond praat niet tot nauwelijks, wanneer nodig op fluistertoon. Wanneer ze rustiger is wacht ik vaak nog een minuutje en loop dan heel rustig weg. Duurde ong 4/5 dagen maar nu slaapt ze best goed overdag ?
 
Ook belangrijk voornamelijk in bed troosten!! Niet oppakken, doe ik hier alleen als ze echt over de rooie is. Zodra de rust wederkeert leg ik dr meteen weer in bed. Als ze weer terug schiet in flipmodus herhaal ik de handeling weer. Heb de eerste dagen geregeld een hele middag/avond getroost. Maar als ze er eenmaal achter zijn dat bed helemaal niet zo. Nare plek is dan gaat het vrij vlot beter. Hoop dat je er iets aan hebt ?
 
Dankjewel voor je reactie Sammerd! 
Ik heb zeker wat aan je tips! Ik heb vandaag even een rustdagje ingebouwd en haar bij me in slaap laten vallen maar ga vd week weer opnieuw proberen. Het is lastig omdat ze zo overstuur raakt ervan en blijft krijsen. Goed om te weten dat het beter wordt na een paar dagen ;-)
 
Terug
Bovenaan