Iemand tips 😊

hoi allemaal,

ik ben nu 7weken en 1 dag zwanger en heb heb nu al een aantal dagen dat ik extreem misselijk ben duizelig en soort zweetaanvallen ik kan er totaal niet door functioneren heb dit tot de middag en het zelfde begint dan weer vlak voor ik naar bed ga wordt zelfs snacht ook wakkerr van de misselijkheid heeft iemand tips voor me of is het toch nog even door de "zure appel" heen bijten 😄 en hopen dat het met een week of 14 weer over is

vooral vast bedankt

Geen tips, maar ben ongeveer even ver als jij en voel me ook zo beroerd. Je bent dus niet alleen 😄. Echt vervelend hè, bah. Ik voel me knap ellendig over het algemeen. Ook lastig dat je het met niemand kan delen, ik klaag al veel te veel tegen mijn man eigenlijk. Is er in jouw omgeving al iemand die het weet?

Enigste wat ik deed was maria koekjes naast me bed leggen en die meteen opeten als ik wakker werd.Veder kon ik er niet zoveel aan doen haha ik heb gewacht tot de 12 weken ( in de hoop het gaat over).....maar ben nu 17 weken en ben nog steeds misselijk ,spugen & duizelig.

Hoop dat het bij jullie wel ophoud :p want het is echt geen pretje.

Terug
Bovenaan