<p>Heey ik wil even mijn.verhaal kwijt toen ik in.augustus er achter kwam.dat ik.zwanger was kon.mijn geluk niet op oke we wonen in een bouwval. Maar goed ik.dacht echt het is zeker weten op tijd klaar ik doe de bbl.opleiding in.de zorg dat was mijn enige nadeel maar goed ik had toen met mijn begeleider gesproken en die was echt positief dat ik echt wel kan halen. Mijn donkere wolk vloog ook weer weg als de zon. En idd mijn school gaat goed mijn vriend heeft een eigenzaak en ook dat liep super goed. We hadden gekeken we hadden genoeg inkomen voor ons kindje we hebben huis die we toen echt voor de 20 weken zwangerschap af wilde hebben we gingen toen als een speer. Tot dat ik merkte dat mijn lieve vriend ineens een down had in verbouwen gewoon een normaal gesprek over gehad hij zei idd dat hij het even niet zag zitten ik zo nja prima dan maar iets later dan de 20 weken af. Maar wel met de belofte dat het echt snel af was. Inmiddels ben ik 30 weken zwanger en is ons huis nog helemaal niet klaar de zaak van mijn vriend loopt van geen meter meer hij werkt wel maar krijgt door klanten niet betaald. En Ik heb daar echt slape loze nachten van ik merk.dat de opleiding er onder lijd. Onze relatie lijd onder de stres die ik ervaar door dat het huis niet op orde is door al gedoe om.ons geld te krijgen.de goede basis die we hadden gaat als sneeuw voor de zon weg. Het enige wat ik nog kan denken ik.wil niet dat onze dochter in de rotzooi komt ik wil niet dat onze dochter iets te kort komt omdat wij niet betaald krijgen heeft iemand hier ervaring mee of misschien tips hoe je hier het beste mee om kan.gaan ik ben gewoon echt kapot en ik huil soms echt avonden lang omdat ik niet weet hoe we dit op kunnen lossen sorry voor al mijn geklaag maar het moest echt van mijn hart</p>