Iemand tips

<p>Heey ik wil even mijn.verhaal kwijt toen ik in.augustus er achter kwam.dat ik.zwanger was kon.mijn geluk niet op oke we wonen in een bouwval. Maar goed ik.dacht echt het is zeker weten op tijd klaar ik doe de bbl.opleiding in.de zorg dat was mijn enige nadeel maar goed ik had toen met mijn begeleider gesproken en die was echt positief dat ik echt wel kan halen. Mijn donkere wolk vloog ook weer weg als de zon. En idd mijn school gaat goed mijn vriend heeft een eigenzaak en ook dat liep super goed. We hadden gekeken we hadden genoeg inkomen voor ons kindje we hebben huis die we toen echt voor de 20 weken zwangerschap af wilde hebben we gingen toen als een speer. Tot dat ik merkte dat mijn lieve vriend ineens een down had in verbouwen gewoon een normaal gesprek over gehad hij zei idd dat hij het even niet zag zitten ik zo nja prima dan maar iets later dan de 20 weken af. Maar wel met de belofte dat het echt snel af was. Inmiddels ben ik 30 weken zwanger en is ons huis nog helemaal niet klaar de zaak van mijn vriend loopt van geen meter meer hij werkt wel maar krijgt door klanten niet betaald. En Ik heb daar echt slape loze nachten van ik merk.dat de opleiding er onder lijd. Onze relatie lijd onder de stres die ik ervaar door dat het huis niet op orde is door al gedoe om.ons geld te krijgen.de goede basis die we hadden gaat als sneeuw voor de zon weg. Het enige wat ik nog kan denken ik.wil niet dat onze dochter in de rotzooi komt ik wil niet dat onze dochter iets te kort komt omdat wij niet betaald krijgen heeft iemand hier ervaring mee of misschien tips hoe je hier het beste mee om kan.gaan ik ben gewoon echt kapot en ik huil soms echt avonden lang omdat ik niet weet hoe we dit op kunnen lossen sorry voor al mijn geklaag maar het moest echt van mijn hart</p>

Praat je met je vriend over je gevoel maar ook over het zijne? En vooral wat jullie eraan kunnen doen dat het beter gaat? Misschien kan je de doelstelling aanpassen om jullie weer wat zin en energie te geven, doe eerst de belangrijkste dingen en daarna kijk je wel wat het volgens punt is? Moet het perfect? 

Als de klanten van je vriend niet betalen waarom zet hij daar dan geen deurwaarder op om het geld te halen? 
Kan je misschien bij je ouders tijdelijk wonen om tot rust te komen? 
Eventueel hulp vragen aan vrienden en ouders om de verbouwing af te krijgen?
en blijven praten met elkaar! Er even tussen uit gaan in het weekend en praten praten praten... 
succes!

Ja ik vraag gelukkig hoe het gaat met mijn vriend die zegt gewoon ja het is nu even kut maar het komt goed. Hij is altijd de rustige geweest van ons twee de kamer van de kleine moet gewoon af zijn en onze slaapkamer en dan bedoel ik dat er een vloer licht en de muren zijn gedaan deco kan altijd nog de rest zien we later wel ja dat is inderdaad een goede even die instelling veranderen daar ga ik het over hebben even de plannen  opnieuw bekijken dankjewel voor de tip 

@mets 
Daar zijn we inderdaad mee bezig met een incasso helaas werkt het zo dat je nogal veel stappen moet ondergaan wil je ook iets bereiken maar goed vandaag is de echte brief van de incasso daar heen gegaan. Ik zou heel graag een weekendje weg willen met hem even ontsnappen en even alles op een rijtje zetten alleen gaat dat niet vanwege dat financiële gebied dan is het al gauw nee de verbouwing of die eene rekening ik ga vrijdag een weekendje naar mijn moeder se zei dat we wat leuk gingen doen dus hopelijk krijg ik dan meer rust 

Ja ik vraag gelukkig hoe het gaat met mijn vriend die zegt gewoon ja het is nu even kut maar het komt goed. Hij is altijd de rustige geweest van ons twee de kamer van de kleine moet gewoon af zijn en onze slaapkamer en dan bedoel ik dat er een vloer licht en de muren zijn gedaan deco kan altijd nog de rest zien we later wel ja dat is inderdaad een goede even die instelling veranderen daar ga ik het over hebben even de plannen  opnieuw bekijken dankjewel voor de tip    @mets  Daar zijn we inderdaad mee bezig met een incasso helaas werkt het zo dat je nogal veel stappen moet ondergaan wil je ook iets bereiken maar goed vandaag is de echte brief van de incasso daar heen gegaan. Ik zou heel graag een weekendje weg willen met hem even ontsnappen en even alles op een rijtje zetten alleen gaat dat niet vanwege dat financiële gebied dan is het al gauw nee de verbouwing of die eene rekening ik ga vrijdag een weekendje naar mijn moeder se zei dat we wat leuk gingen doen dus hopelijk krijg ik dan meer rust 

Bah wat balen allemaal.. ook rot dat er zoveel stappen gedaan moeten worden eer er een incasso bureau echt wat kan gaan doen voor jullie.
ik snap dat jullie daardoor weinig te besteden hebben. Hebben jullie vrienden die weg zijn of gaan dat jullie daar een weekendje in hun huis even tot rust samen kunnen komen andere omgeving ander huis.
wel fijn dat je aankomend weekend ff naar je moeder kan gaan en wat leuks kan gaan doen. Geniet er maar goed van en kom een beetje bij. 
Misschien dat je dan weer een beetje bij kan tanken en wie weet dat je vriend dan de slaapkamers in orde kan maken. 
Geniet van aankomend weekend!

Terug
Bovenaan