Iemand tips?

Hallo allemaal,

Ik ben in de war. Op dinsdag 28 juli had ik een positieve ovulatietest in handen. Die dagen ervoor en de 29ste geklust. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld, maar ook al 2 negatieve zwangerschapstesten gehad....is de zwangerschapstest te vroeg of heb ik nu opeens een cyclus van minimaal 35 dagen (normaal gemiddelde 31 dagen)....

Dit heb ik in de maanden dat wij proberen, nooit eerder gehad...

Iemand die mij kan helpen??

Groetjes
 
Hm moeilijk he, ik zou over een paar dagen nogmaals met ochtendurine testen. Sommige vrouwen hebben pas na 1week ( na hun Nod) een positieve test. Laat je het nog weten, succes!
 
Hmm dat is bijzonder inderdaad. Was de ovulatietest wel echt positief? Dus volgens de bijsluiter? Ben je na die positieve test door blijven testen?
 
Ja zeker, had een smiley, ik gebruikte die van clear blue. Nee ik ben wel gestopt na die smiley...vind alleen nod lastig inschatten...wat ik aan zou houden...
 
Oke dan is het wel duidelijk een positieve geweest inderdaad! Wat vervelend dit voor je! Ik zou dan toch morgen bijvoorbeeld nog eens een test doen, eventueel naast een normale ook een early voor de zekerheid. En mocht het alsnog negatief zijn en je menstruatie komt aankomende week of aankomende dagen niet op gang zou ik toch even de huisarts bellen.
 
Terug
Bovenaan