Iemand tips?

Ik ben momenteel 3 dagen overtijd mijn menstruatie is tussen 28/30 dagen altijd op tijd hooguit 1 dag overtijd.

Ik gebruik geen anticonceptie hij ook niet maar hij probeert wel te voorkomen voor het geval ( als je begrijpt wat ik bedoel )

Ik heb niet echt klachten geen menstruatie klachten geen zwangerschap klachten bij mijn dochter had ik dit ook niet.

Ik heb een test gedaan van Action deze test heb ik na 7/8 min later gekeken hij was negatief.

Ik lees ook dat Action testen niet echt betrouwbaar zijn, I’m really confused ‍♀️

Je zegt "hij probeert wel te voorkomen als je begrijpt wat ik bedoel?" Ik begrijp niet wat je bedoelt. Als je bedoelt dat hij voor het zingen de kerk uit gaat, dus voor hij klaar komt in jou er uit gaat moet ik je helaas vertellen dat dit geen garantie is om een zwangerschap tegen te gaan. En dus niet de veilige optie is.

Ik begrijp ook niet helemaal of je het erg vind om zwanger te zijn of dat je het wel wilt voorkomen. Dan raadt ik je wel aan om anticonceptiepil te gebruiken en je vriend een condoom voor de zekerheid.

Ik had met mijn 2de zwangerschap eerst ook geen symptomen en ook steeds negatief. Bijna een week later wel gemerkt dat koffie niet meer luste. Toen nog een keer probeert weer negatief. 3 dagen later dacht ik probeer nog 1x toen was het negatief. Daarna had ik wel menstruatiepijn en kwam ook de moeheid etc.

Ik heb zelf ook geen vertrouwen in die van de action. Ik gebruikte clear blue. Ik plaste er steeds over heen de laatste keer heb ik het in een potje gedaan. Ik weet het niet zeker maar soms kun je het ook niet goed gedaan hebben.

Terug
Bovenaan