iemand tips???

hoi allemaal !!
Ik heb een probleempje !! Demy sliep eindelijk na een lange tijd door , en nu komt ze opeens weer ruim een week snachts , echt middag in de nacht , tussen 2 en 3 uur en daarna weer om 5/6 uur en dan weer rond 8 uur !!!
Hoe komt dit ??? soms twijfel ik of ik te weinig voeding heb ik geef bv , het probleem is dat demy dus geen flesje wil , ze weigert hem , ik heb alles al geprobeerd !!!
Ook is demy de laatste tijd erg huilerig en heeft ze nog steeds veel erge darmkrampen !!
ZE is nu bijna 15 weken !!
Ik ga vanmiddag naar de ostiopaat om te kijken of ze wat kunnen vinden .
Maar ik maak me ongerust , bang dat ik echt te weinig voeding heb , en dan ?? omdat ze geen fles pakt ! ik zit er ook een beetje doorheen , omdat ze ook zo veel huilt pfff
op het cb zeggen ze jah je moet haar buikje masseren tegen de krampjes meer kan je niet doen ,die druppels van vsm heb ik ook , maar helpen niet , en over de fles zeggen ze ook van alles wat niet helpt !!!
nou het lucht wel ff op om het van me af te schrijven , ik hoop dat het een niet te warrig verhaal is !!!

doei groetjes mariska mv demy

Hai Mariska,

Wat vervelend zeg dat ze weer wakker wordt! Heb het met Jente (14 weken) ook weer een week gehad, hij slaapt nu gelukkig wel weer aardig door. Heb hem maar laten mopperen en dan viel hij weer in slaap.

Ik kan je niks zeggen over je voeding enzo, ik hoop dat de ostiopaat je kan helpen.

Sterkte, groetjes Fennie en Jente

Hi,

Het zou natuurlijk best een sprongetje in de ontwikkeling kunnen zijn. Wat misschien ook handig is is om even rust en regelmaat te hanteren, waardoor jouw kindje misschien weer even tot zichzelf kan komen.

Zelf hebben wij veel gehad aan het boekje Inbakeren en regelmaat van Ria Blom. Het schijnt ook goed te werken voor oudere kindjes. Je hoeft niet in te bakeren, maar er staan zowiezo handige tips in.

Wie weet wat de osteopaat voor je kan doen, daar heb ik geen ervaring mee. Succes!

Hoi,

Goed het verschil van dag en nacht laten merken. Dit door overdag de gordijnen van het slaapkamertje open te laten en s'avonds alles donker te maken.

Misschien een de kleine laten huilen hoe moeilijk dit ook is,..

Zie mijn topic "ze weten meer dan je denkt"..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan