iemand tips???

A

Anoniem

Guest
hoi
als we buiten zitten dan blijft anouk niet op haar speelkleed zitten,ze gaat kruipen maar we hebben een groot gedeelte stenen op de grond.vind dit zonde van haar broeken die nu gauw slijten.iemand tips hoe ik iets van kniebeschermers kan maken(ben niet zo,n creabea)hahaha.

gr petra

Ik heb Daan in zijn campingbedje zitten buiten!
Lekker in de schaduw en meneer kan nergen aan gaan zitten.

Laatst had iemand hier een voorbeeld geplaatst. Gewoon bij oude sportsokken ofzo de tenen eraf knippen en die over de broek zodat de knieen een extra laagje hebben..

Hier niet echt nodig Birgit kruipt als een aapje, zo op haar kont met een been half gestrekt met haar voet op de grond en met haar handen 9ze gaat snel!) kont schuiven zegmaar...

Evelien

Campingbedje is inderdaad de beste optie,en tja kniebeschermers heb geen flauw idee,ben zelf ook geen crea bea.

succes.

gr nice mv peter (9maand)

hoi
ja heb het campingbedje of het zwembad(leeg)ook wel staan zodat anouk daar in kan spelen.maar dat is nu juist het probleem,ze wil er op uit.maar dat van die tennissokken ga ik eens proberen.thanks!!!

gr petra

Hallo,

Kniebeschermers hebben ze te koop bij baby walz 8.50 euro dacht ik zo.

Heb zelf van onze zoon zijn sokjes de punten eraf geknipt en dat gaat ook goed.

Groeten

Diarich

Hoi,

Bij ons op de markt staat zon fouriturenstand, en die verkoopt kniestukken. Die kan je erop strijken of naaien. Ik moet wel zeggen dat als je ze erop naait, het beter blijft zitten, bij het strijken laten ze toch soms een beetje los. Mijn moeder heeft ze er voor mij opgezet op de broeken van de oudste. Ze hebben ze van stof en van leer, en stuk goedkoper dan babywalz. Zeker de helft goedkoper.

Hoi hoi,

Wij hebben op een rommelmarkt een 2ehands box voor 10 euro gekocht, die kan gewoon buiten blijven staan met een zeiltje erover, ik ga hem wel afdoen als ik hem weer gebruik natuurlijk. En als nou de zomer voorbij is dan doe ik hem gewoon weg.

Groetjes, patricia  (Jayden 18-05-2007)

Terug
Bovenaan