Iemand tips?

Ons dochtertje van 8 wkn heeft aftens in der mondje
Dat zijn open wondjes in de mond.
Wie weet wat je er aan kan doen?Ik heb het zelf ook wel eens
en smeer er dan bosbessen jam op maarja om dat nou bij haar
ook te doen.....
Ze heeft er nogal last van..alsmaar huilen huilenhuilen

Wie heeft dit ook gehad bij het kindje en wie heeft tips?

Bedankt!!

Hoi!!!
Ik zou zeggen ga er mee naar de huisarts of kinderarts.
Om bosbessenjam bij die hele kleintjes te gebruiken lijkt me niet goed (toegevoegde suikers enzo)

iig succes..is echt knudde een uk met pijn!

hoi,

Er bestaat een middeltje bij de drogist dat je kunt gebruiken als tandjes doorkomen. Daar zit lidociane in (verdoving) je kunt dat zonder recept krijgen en op de plaatsen smeren waar de tandjes doorkomen. (dentex??)  Mijn broer gebruikt dat als hij aften heeft.
Het mag niet op grote open wonden, dus ik zou wel eerst vragen aan de huisarts of je dat mag gebruiken om deze reden.
Zomaar heel veel aften in de mond van een baby is niet echt logisch omdat het meestal met een verminderde weerstand samengaat (niemand weet precies hoe het zit)
Zit het ook op de tong? dan zijn het namelijk geen aften.
groeten Elke

Ja nou ik heb de huisarts gebeld en ik kan er pas maandag terecht!
Niet te geloven maar goed.Ik ben ook aan het twijfelen of het geen spruw is, maar ze heeft et alleen in der wangetje!Ik ga tot maandag wel aan de gang met kamile thee, schijnt te helpen......Voor der tandjes heb ik al van vsm iets...helpt wel naar mijn idee en ik heb hele kleine bijt ringen gekocht want ja dat mondje is nog zo klein daar krijgt ze echt geen grote bijtring in, ze snapt alleen nog niet zo goed wat je er mee moet doen.Hahaha ze zit alleen een beetje te likken en te zuigen, net of het een speen is!!
Zo vreselijk waardeloos dit!Ze heeft de eerste  4 wkn van der leventje al spruw gehad wat niet over wou gaan  en nu dit weer!

in ieder geval bedankt voor de reacties!!

xxx

hoi,

ik ga zelf zelden tot nooit naar de dokter, maar als je op een woensdag belt en pas maandag terecht kan, dan lijkt me dat wel lang zeg. Zeker als ze zo aan het huilen is. Als ze goed kan drinken dan is het misschien niet zo dringend, maar toch!
groeten ELke

Terug
Bovenaan