Iemand tips?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik weet niet waar ze het vandaan haalt, maar Evi (over drie weken alweer 1!) heeft er tegenwoordig een handje van om zichzelf op haar hoofd te slaan als ze iets doet wat niet mag en ik 'Nee' tegen haar zeg.
En echt niet zachtjes hoor, soms kletst dat handje echt hard tegen haar wangetje aan. Nu probeer ik om haar handje te pakken, nee te zeggen en 'aai' te doen, zowel bij haar als bij mij, maar echt effect heeft het niet.
Iemand nog suggesties?

Groeten,

Lonka

Jeetje wat lastig!
Ik zou het denk ik een tijdje proberen te negeren. Gewoon de andere kant op kijken en iets anders gaan doen. Misschien dat dat helpt. Je kan het allicht een paar keer proberen toch? Het kan namelijk zijn dat ze zo (negatieve) aandacht vraagt.

In ieder geval heel veel sterkte ermee!

Liefs Trudi

oh jeetje!

ja, ik zou het ook proberen te negeren.

gewoon strak de andere kant op kijken, als ze dat doet.

wel lastig, omdat ze het doet als ze een standje krijgt.

waar halen ze ze soms vandaan he, die gekkigheid hihihi

liefs, do

Het is soms best komisch om te zien, want ze weet bijvoorbeeld dat ze mijn boeken niet uit de kast mag trekken, en dan kruipt ze er al nee-knikkend naartoe om het vervolgens toch te doen, dus ze weet wel dat het niet mag.
Maar dat slaan vind ik toch wel vervelend, vooral omdat ik geen idee heb waar ze het vandaan gehaald kan hebben. Van mij heeft ze het in ieder geval nooit gezien.

hihihi ja waar ze het vandaan halen weet ik niet.

ik heb een keer nathalia op haar donder gegeven. ik zei; nee dat mag niet en wees met mn vinger in de lucht zo van pas er op hoor!

dat vond ze blijkbaar wel grappig.

als ik nu zeg nee nathalia, wijst zij al met haar vingertje in de lucht hahaha

maar precies zoals jij ook zeg, ze doet het ook als ik haar niet niet op haar kop heb gegeven.

dan kruipt ze naar de dvd's toe en zit ze al met het vingertje in de lucht.

ze weten dondersgoed wat wel en niet mag hahahaha

ja, vaak is het best komisch en de truc is dan om niet te lachen.

ik hou het soms ook niet meer hoor. dan moet ik ook echt de andere kant opkijken omdat ik anders in de lach schiet.

maar ja, bij nathalia is het dan logisch, zien doet volgen.

maar jij geeft aan dat jij het nooit heb gedaan. ja, dan weet ik ook niet waar ze het vandaan haalt hahaha

maar ik zou het inieder geval toch proberen te negeren.

succes ermee

liefs, do

Terug
Bovenaan