iemand tips?????

Hoi ben een tijdje niet meer wezen kijken op de site hoe gaat h et met jullie?
vraagje mijn jongste 8maanden wil niks anders as zijn melk geen fruit geen pap geen groenten helemaal niks anders hebben jullie voor mij tips over wat jullie zouden doen bij het cb zijden ze afwachten en blijven proberen mar word een beetje ..... want doordat hi niks anders wil eten komt hij ook nog 2 keer per nacht voor een extra flesje graag hoor ik van jullie liefs bambie

Hoi Bambie22,

Allereerst, wat een ellende ik kan me voorstellen dat je als moeder ongerust wordt. Maar weet dat je die ongerustheid projecteerd op je kind, het kan zijn dat de kleine de paniek bij jou voelt. Probeer het los te laten en begin met het groente hapje voor 4 maanden. Als je met groente begind is fruit alleen maar lekkerder.
Verder kan je is contact opnemenmet een natuurgeneeskundige, wie weet komt daar en allergie of zo iets uit waarvan jij niet weet.

Ik wens je heel veel sterkte en succes, het lukt je wel en het komt vanzelf. Let wel elk kind is anders en elk kind doet dingen op zijn/haar eigen tijd. Hoe graag wij als ouders ook verder willen.

Liefs Binbar

Lastig zeg! Wat binbar zegt is inderdaad zo, probeer zo relaxed mogelijk te zijn tijdens zo'n "eet-moment". Bij Harm propte ik het er eerst gewoon in, ook al spuugde hij de helft eruit. Dan hebben ze in ieder geval de smaak geproeft.
En een broodkorst aanbieden?
Veel succes!
Liefs

Ik heb er nog even over nagedacht verder, en dacht weet je huisarts van dit probleem? Wie weet kan hij/zij je ook verder helpen.
Verder blijf ik er echt bij als jij relaxed bent is je kindje dat ook.

Wij hebben bv de laatste maanden heel veel spanningen gehad in huis, tot dat ik merkte dat ze kleine man er onder leed, we hebben toen besloten om het los te laten en het leven zo veel mogelijk naar wensen van de kleine aan te passen, sinds dien eet hij gewoon met de pot mee, en eet ie zelfs stukjes fruit, is die nu bijna aan het kruipen en van zijn benauwdheid af. ;-) Ik bedoel maar je kind voelt alles haar van aan.

En ja je oudste was er misschien wel heel snel bij.;-) En wie weet was het toen ook veel relaxer is huis.;-)
Succes....
Liefs

iedereen doet het op zijn/haar manier.. Sommige doen er gewoon langer over om over te stappen. Ik zal wel een paar hapjes proberen maar niet dwingen.. het komt wel goed!

Hej, missi werkt het om gewoon bijvoorbeeld stukjes zachte groenten voor m neer te leggen, zoals een gare wortel of een roosje broccoli missi word ie wel nieuwschierig en stopt ie t in z'n mond....

Terug
Bovenaan