Iemand tips?

Noekxxx

New member
Hoi hoi,



Me vriend en ik willen graag een kindje, we zijn vanaf september hard aan het klussen om een wondertje te krijgen.... Zaterdag is mijn nod. Maar nu is het zo we gaan vrijdag tot en met maandag een weekendje weg met 14 vrienden. In dit weekend worden vaak nog wel eens wat drankjes gedronken. Nu had ik het gisteren met me vriend er over dat ik geen alcohol wil drinken omdat ik niet weet of ik zwanger ben... En ik zo iets heb van zolang ik geen menstruatie heb ik misschien nog wel eens zwanger zou kunnen zijn ( ook omdat ik al een week heel lichte krampjes heb in me buik en met vlagen duizelig ben en som missenlijk) maar onze vrienden weten niks van onzen kinderen wensen en dat willen we graag nog even zo houden...

Maar nu is mijn vraag hebben jullie nog iedeeen of tips wat ik kan gebruiken als smoes waarom ik geen alcohol drink. Want ik weet zeker dat als ik nuchter blijf zonder reden dat mensen vragen gaan stellen
 
Ik zou in jou situatie vrijdagochtend voor de zekerheid een vroege zwangerschapstest doen! En anders kan je zeggen dat je aan de antibiotica zit ivm blaasontsteking o.i.d.

Veel plezier !
 
Je kunt ook altijd zeggen dat je je niet helemaal fit voelt en daarom geen alcohol wilt drinken. En anders dat je medicijnen slikt deze week waardoor je geen alcohol mag drinken. Een vroege test zou inderdaad misschien ook wat licht kunnen schijnen, ik gebruikte toen die van Sensitest en vond deze prettig (kun je via internet bestellen).

Ik heb met (achteraf gezien) 4 weken ook nog wat glaasjes alcohol gehad en met mijn baby is niks aan de hand :) Ik zeg niet dat je het wel moet doen! Ik wil alleen zeggen dat het zo vroeg nog niet heel veel kwaad kan. Dus mocht het een keer wel voorkomen, dan is het geen reden om je direct zorgen te maken. ;)
 
<p style="text-align: left;">Noekxxx, gefeliciteerd!!  Dat klinkt goed.</p>
<p style="text-align: left;">Voor wat betreft je weekend en tips om vragen te omzeilen. Dat vond ik echt wel een sport, maar ook supergrappig. Het vraagt wel wat creativiteit.</p>
<p style="text-align: left;">Ik las dat je met een redelijk grote groep weggaat. Dat biedt mogelijkheden om je glas te kunnen wisselen met iemand die m bijna leeg heeft, of om je drinken 'kwijt' te raken in de groep, dan wel leeg te schenken in de gootsteen. Spa&fruit in een wijnglas ziet er trouwens bijna identiek uit, valt ook te proberen.</p>
<p style="text-align: left;">Actief zelf de glazen van andere inschenken voorkomt ook dat je nee tegen iemand anders hoeft te zeggen.</p>
<p style="text-align: left;">En verder vooral relax! Geniet van je weekend en je geheimpje. Succes en veel plezier!!</p>
 
Overigens: de eerste 6 weken heb je nog geen bloedband met je kindje. Je helemaal laveloos zuipen is misschien niet het beste idee. Maar mocht het in die eerste weken gebeuren, hoef je je niet zoveel zorgen te maken. Hoop dat je een leuk weekend hebt gehad! Heeft je zwangerschap doorgezet?
 
Hoi hoi

Weekendje weg was erg leuk, ik had testen mee genomen en die waaren allenmaal heeeeeeell licht positief maar niet echt een knal test gehad.... Menstruatie ook nog totaal geen teken van.... Ik heb geen druppel gedronken en dat ging me beter af dan ik had verwacht.... Wel hier en dar wat missenlijk geweest en pijnlijke borsten en tepels...
 
Terug
Bovenaan