Iemand toevallig enig idee of de Tripp Trapp van Stokke ergens in de aanbieding is?

Hallo,

Wij willen de tripp trapp stoel van Stokke gaan kopen alleen aangezien hij vrij prijzig is en veel van die babywinkels nogal eens stunten zijn we op zoek naar een leuke aanbieding. Toen ik nog zwanger was had Gardo bv een actie waarbij je 15% korting kreeg op de hele collectie dus ook op de Stokke stoel alleen hebben we hem toen niet genomen omdat we dachten ach dat komt nog wel..... Dus wie o wie weet er een leuke deal?

x ing

Hoi Inge,

wij wachten ook nog even op de dag bij prenatal waarbij je weer 20% korting op de hele collectie krijgt. Dat is meestal 2 x per jaar en het scheelt een heleboel. Als we de trip trap nog niet hebben en levi kan al wel in dekinderstoel haal ik even bij ikea die witte van 12 euro met het zitje van prenatal (8,99). Daar zitten ze echt super in, die hebben ze op de creche staan en daar kunnen ze al vrij snel best wel goed in zitten. Is daarna erg handig voor in de tuin of zo.

groetjes chimene

Ooh echt?? Dat scheelt inderdaad erg veel. Heb je enig idee rond welke tijd deze dag weer komt dan? Ik ga straks ff boodschappen doen dus zal het ook ff vragen bij Prenatal! Weet je wanneer de laatste keer was dat ze die actie hadden?

x ing

Hoi,

Ze hebben bij de prenatal toch ook van die mama maandagen?? Dan krijg je 10% korting geloof ik....

ff gekopieerd van de site:

Iedere tweede maandag van de maand is het Mama Maandag bij Prénatal! Dit betekent dat je 10% korting krijgt op het gehele assortiment, met uitzondering van de lopende acties en kortingen! Bij besteding van minimaal 25 euro ontvang je Prénatal cadeaubonnen ter waarde van 10% van je aankoopbedrag. Deze cadeaubonnen kan je weer inleveren bij je volgende aankoop bij Prénatal.

Groetjes,

Frieda

Weet het niet precies meer wanneer dat was maar mijn buren hebben toen echt hun slag geslagen; de bugaboo, trip trap echt allemaal dure dingen en dan 20% korting dat scheelt aanzienlijk.

groetjes chimene

Yep super-tip:

Nu echt in de aanbieding via internet (jammer dat ik hem laatst al via hun heb gekocht, is nu nog goedkoper!!)
Nieuwe stokke vlgs. mij alle kleuren € 103,50 babyverkleiningssetje € 28,84 kussentje
€ 21,84 gratis thuis bezorgd!! Dus nog goedkoper dan de aktie van de Prenatal en vlgs.mij was deze aktie met uitzondering van de "dure" merken zoals bugaboo en stokke. Echt supernetjes geleverd had hem binnen 2 dagen al in huis, keurig in de dozen en gewoon nieuw hoor. Ze zijn daar in Duitsland vlgs.mij zowieso al goedkoper met de Stokke stoeltjes. Vlgs.mij heb ik toen met creditcard betaald, weet niet of er nog andere betaalmogelijkheden zijn.

groetjes,
xx Roos xx

Terug
Bovenaan