Iemand toevallig ervaring met de Lady-Comp?

Waarschijnlijk niet, omdat het niet echt een bekend apparaatje is. Ik zou deze graag willen aanschaffen maar hij is best prijzig..500 euro.
Het is een apparaatje die je cyclus bij houdt en weet wanneer je vruchtbaar bent. De betrouwbaarheid van deze manier van anti conceptie is hetzelfde als de pil.het enige verschil is dat je geen hormonen binnen krijgt. Je moet iedere ochtend met dat apparaatje temperaturen en dat apparaatje rekent dan uit of je vruchtbaar bent of niet.
Lijkt mij een ideaal systeem. Ik kan namelijk niet goed tegen die hormonen, dus wil liever geen pil...maar ja alleen condooms is ook niet alles (en is ook kostbaar op den duur).

Ben benieuwd of iemand dit kent!

Nooit gehoord van zo'n apparaat joh! Gekke opmerking misschien, maar ik zag laatst dat mijn verzekeraar met mijn pakket ongeveer 50 condooms vergoed per jaar. Nooit bij stil gestaan dat je die kan declareren maar alle beetjes zijn meegenomen!

Haha ja ik weet het:) had ik vroeger ook bij cz. Bij de aanvullende jongeren verzekering krijg je die per jaar. Ik ben nu top verzekerd en daar krijg je ze niet bij. Spijtig;)

Heb er ook nog nooit van gehoord. En zou het echt zo betrouwbaar zijn? Want als het aan de hand van je temperatuur gaat dan kan dat toch nooit helemaal juist zijn bv als je koorts hebt of iets dergelijks...

En moet altijd lachen om teksten als "net zo betrouwbaar als de pil" aangezien hier een kereltje ligt die ook niet zoveel met de pil te maken had ;)

Liefs!

hoi

ik ga voor de koperspiraal
ik kan kiezen tussen 5jr voor 30 euro en 10 jaar voor 69 euro
prijzen zijn van internet

geen hormonen, ik had last van de pil en al helemaal van die 2 zwangerschappen.
Voor mij geen pil meer.
en condooms? tja ben er zo slecht in, laatst voor de 2e keer in mijn leven gebruikt en ben 34!

500 euro voor temperaturen, mij te duur. en wat als je koorts hebt? en zo kan ik meer vragen bedenken.
groetjes sabine

Lijkt mij ook niks hoor, tenzij je een grote kinderwens hebt ;) nee even serieus, dat lijkt mij niet betrouwbaar. Overweeg een spiraal dat is sowieso veel minder hormonaal dan de pil.

Terug
Bovenaan