Iemand toevallig op zoek naar een klein maar uitgebreid digitaal compact cameraatje???

A

Anoniem

Guest
Hai,

Heb zojuist ook maar op Marktplaats een adje gezet maar ik dacht, laat ik het hier ook maar eens proberen (ben normaal niet zo van het hier aanbieden van "overtollige inboedel").

Iemand interesse in een:

Kodak Easyshare C875 digitale compactcamera?

Ik heb hem sinds september 2006 en wil al weer een andere !
Hij heeft 8 MP, 5 x optische en 5 x digitale zoom, is erg compact (past zo in je broekzak), weegt maar heel weinig en heeft veel keuzeprogramma's (ook volledig handmatig instelbaar).
Ik wil een andere omdat ik, gewend als ik ben aan mijn digitale spiegelreflexcamera, er eentje wil die wat zwaarder is  én een zoeker heeft (deze heeft "alleen" een LCD-scherm waarop je ziet welke foto je maakt)
De huidige nieuwprijs is een kleine € 200,-. Je krijgt er een 1 GB geheugenkaart bij. Daarmee kun je op de hoogste kwaliteit ruim 400 foto's maken.

Laat het maar weten, over een prijs worden we het vast wel eens.

Grtz. Poppetje71

Hoi ,

Wij zijn op zoek naar een cameraatje en willen graag weten wat hij kost.

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Voor € 150 (excl eventuele verzendkosten) kun je hem overnemen.

Grtz. Poppetje71

Je hebt niet toevallig ook een digitale canon spiegelreflex in de aanbieding he?

Annemieke

Neeeeeeeee!!! Die houd ik fijn zelf!! Is een super camera!

Grtz. Poppetje71

Ok dan weet ik genoeg.
Ik kijk nog even als je hem kunt verkopen moet je dat vooral niet laten.

groetjes  

Jammer (maar was ook als geintje bedoelt hoor) , als ik jou mooie foto's en die van Esmee zie dan denk ik elke keer dat ik er toch echt aan moet geloven. Ik heb wel een gewone spiegelreflex (canon dus) en daar maak ik ook veel foto's mee maar digitaal is toch makkelijker.

Annemieke

Terug
Bovenaan