iemand uit den bosch

A

Anoniem

Guest
ik ben op suek naar mensen in mijn omgeefing.....ben net 32.ssw....38 jaren oud....en zwanger met het 4. baby....lg britta

Hallo

Oorspronkelijk ben ik echt een ras echte bosschenaer.
Sins 3 jaar geleden ben ik verhuist naar berkel-enschot.
Mijn naam is peggy krete.
Ik heb op de kruiskamp gewoondt.
Ook ik vind het leuk om hier een bosschenaer tegen te komen.
Misschien kennen wij elkaar wel?

Groetjes peggy

He Bosschenaren!

Ik woon ook in Den Bosch, (sinds een jaar nu, :) Ooit geboren als Groningse, verhuisd naar Drenthe, gestudeerd in Leeuwarden, werk gevonden in Zeist, Brabantse man ontmoet en zie hier, :)
Gezellig!

hoi liefe maiden...hihi...het problem is....ik ben uit duitzland....verhuist naar ben bosch 8 manden geleden.....ik hope well dat jullie mij verstanden....ik find den bosch en super stad....is het mogelijk oog maar en koffi te drinken met jullie...hihi.....prate is maglijker....smile...lg britta

Hoi Britta,

ik dacht al: je bent vast geen nederlandse, :) Wel heftig hoor, dat je dan zo ineens in een ander land, (ook al is duitsland dichtbij) hier zit en straks gaat bevallen...
Jij bent al 8 maanden, las ik geloof ik he? Ik net 8 weken, :)
Waar in Den Bosch woon je? (welke wijk?) Ik in De kruiskamp.
Je mag van mij trouwens ook Duits schrijven hoor, ik heb het 5 jaar gehad op de middelbare school, dus ik begrijp het prima, :)

quote: Rozemarijke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2008 15:13:11'));

Hoi Britta,

ik dacht al: je bent vast geen nederlandse, :) Wel heftig hoor, dat je dan zo ineens in een ander land, (ook al is duitsland dichtbij) hier zit en straks gaat bevallen...
Jij bent al 8 maanden, las ik geloof ik he? Ik net 8 weken, :)
Waar in Den Bosch woon je? (welke wijk?) Ik in De kruiskamp.
Je mag van mij trouwens ook Duits schrijven hoor, ik heb het 5 jaar gehad op de middelbare school, dus ik begrijp het prima, :)

hoi rozemarijke
 freu mich von dir zu lesen....ist es dein erstes baby....mein freund sagte was von hinterham....kan dat......het is in der burt bij  rompertswinkel...ik moet hem maar vragen waar de kruiskamp is....hoe oud ben je dan.....hoe gaat het met jou zwangerschap....wat en spannende tijd dat toch is....will graag met jou en koffie drinke....hihi

heb je msn     flattermaus69@hotmail.de     hoer graag van jou

Terug
Bovenaan