Iemand uit limburg?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Misschien een vreemde vraag maar:

Mijn vriendenkring is zeer beperkt en ik zou het toch leuk vinden contact te hebben met iemand uit de buurt.
Zeker als het ooit zover mocht komen dat er een kleintje is zou ik het leuk vind contact met iemand te hebben die ook kleine kinderen heeft.

Ik woon zelf in zuid-limburg en heb vaak op internet het gevoel dat ik een van de weinige uit limboland ben.
Maar goed ik ben 23 en mijn vriend 24 we zitten in ronde 1 voor ons eerste kindje.

Kom je ook uit zuid-limburg en lijkt het je wel wat om privee te mailen laat het dan even weten.
Mocht het "klikken" dat zouden we natuurlijk altijd nog eens wat kunnen afspreken.

Groetjes

Hoi Toto,

Ik kom ook uit Limburg, waar ik woon noemen ze midden limburg.
Ik ben 26 jaar en ik ben vorige week doorgegaan naar de 4e ronde (balen).
We zijn aan het klussen voor ons eerste kindje.

Zou het wel leuk vinden om wat te mailen, dus als je het gezellig vindt....

Groetjes Hada

Hallo,

Ben helaas je naam kwijt en kan niet meer terugkijken (erg vervelend)

Maar het ligt denk ik niet hier in de buurt want ik zit echt zuidelijk, maar het is limboland ik zou best willen mailen maar hoe doe ik dat want hier staan geen e-mailadressen geloof ik?

Groetjes Toto

Hoi Toto

Ik zal me ff voorstellen. ik ben Carol, 24 jaar, sinds sept gestopt met de pil, en sinds eind december in de MMM, ik heb nl PCO, dit betekent dat ik geen eisprong maak.
Ben nu bezig met medicatie.
Ik kom ook het limboland, uit omgeving Weert.
Er zijn hier dus meerdere op dit forum uit limboland.
Als je wilt kunnen we msn of mailen.
Uit welke plaats kom jij?

Liefs Carol

hallo
ik was hier aan het kijken en toen zag ik jouw berichtje.
ik ben manuela ben 24 jar en heb een dochtertje van 1,5 en ben nu opnieuw zwanger van ons  2e en 3e kindje.
we hebben eerst een miskraam gehad.
komen ook ut zuid-limburg.

hopelijk is hetsnel raak

Hoi,

Toch nog aardig wat reacties
Ik kom zelf uit heerlen, maar ik zet hier wel snel een e-mail adres van mij neer dat kunnen we verder privee mailen/msn-en.
Moet alleen even een niuewe maken, want ik heb wel eens zonder mijn naam maar je mijn familie kent die en die weten nog van niks en dat wil ik ook nog zo houden tot het raak is die het zekere voor het onzekere maak ik eerst een nieuw e-mailadres aan.
Maar ik zet hem snel (hopelijk vanavond nog) hier in dit bericht neer.

Groetjes

Hallo,

Nee hoor, je bent echt niet de enige die uit Limburg komt.
Ik woon in midden-limburg, ben 27 jaar en we gaan voor het eerste kindje, ronde 5!
Spannend allemaal he.

Juffy

Nou okee, voor degene die nog privee contact willen:
ratfreak@hotmail.com

Terug
Bovenaan