Iemand verstand van ovulatietesten?

A

Anoniem

Guest
He meiden,

ik heb ff een vraagje, ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen.

Ik heb gisteren een ovulatietest gedaan. Er was een tweede streepje zichtbaar, maar niet heel duidelijk. Dus ik denk, dat zal dan wel vandaag duidelijker zijn. Ik heb zonet weer getest en het tweede streepje is wel zichtbaar maar minder dan gisteren. Is mijn eisprong of LH-piek  al geweest? iemand ervaring met te laat testen?

Voor wat betreft het klussen maakt het niet uit, want dat doen mijn man en ik al ruim een week om de dag, ik wil het alleen graag even 'zeker' weten.

Alvast bedankt,

liefs

Hoi Dinow,

Bij onze vorige pogingen om zwanger te worden (we hebben al een zoontje) heb ik ook ovulatietesten gebruikt van het eigen merk van de apotheek.

Bij die testen was het zo dat het streepje licht begon, de dagen erna donkerder werd en toen weer lichter. Ik weet niet of dat bij iedere test anders is trouwens!

Je hebt in elk geval goed je best gedaan met klussen, dus daar kan het niet aan liggen!

Heel veel succes!

Liefs,

Ginger

Ben sinds gister bezig met ovu testen. Gister een licht streepje en vandaagwas ie wat donkerder. Kan t niet zijn dat je iets teveel heb gedronken ofzo ???
Daar schijnt ie ook op te reageren.

Groetjes Moon

Hoi,

ik ben al anderhalf jaar bezig met ovulatietesten en heb deze maand voor het eerst een super roze streepje gehad. Ik had altijd erg lichte roze streepjes.  Het kan zijn  dat je nog te weinig zwangerschapshormoon in je lichaam hebt. Om het goed te bepalen kan je ook je volgende cyclus elke dag testen. Het is misschien wat kostbaar, maar dan weet je wel gelijk of je daadwerkelijk een vruchtbare dag hebt.

Je kan ook even bloed laten prikken, kijken of je genoeg zwangerschapshormoon hebt.

Succes ermee

Terug
Bovenaan