iemand verstand van zorgverzekeringen en kosten medicijnen?

Lieve meiden,
Ik heb een lastige vraag:
Binnenkort wijzigt er weer eea in verzekeringenland, hoera. Ik ben  verzekerd bij Trias en ik heb gelezen  dat in 2008  3 x IVF/ICSI  in het basispakket zit. Hoe zit het  met evt meer behandelingen, kun je je daarvoor extra verzekeren? Ik kan het niet opmaken uit de polisvoorwaarden. Is er iemand die ook verzekerd is bij Trias en/of weet iemand dat misschien?

Ik ben 'aanvullend extra' verzekerd (kost 17,80 p/mnd) maar daarvoor worden in 2008 de hormonale medicijnen niet meer vergoedt (alleen bij IVF/ICSI).
Als ik een 'aanvullend totaal' pakket neem dan worden deze hormole medicijnen tot een max van 2.000,- wel vergoedt maar dat pakket kort 34,80 (17,- meer p/mnd!)

Omdat ik o.a. geen eispong heb  slik ik Clomid en vanaf volgende week krijg ik bij fm Pregnyl injecties. Weet iemand wat de kosten zijn van pregnyl? Want als dat niet zo heel erg duur is dan kan ik dat beter zelf betalen, dan  iedere maand 17 euro extra. (voor Clomid moet ik 13,- euro betalen per 3 maanden, de pregnyl heb ik al wel in huis maar nog geen rekening ontvangen).

Beetje lang verhaal geworden maar ik kom er niet uit en hoop dat iemand mij wat kan uitleggen. Ik ga iig van de week eens bellen met Trias maar wellicht kan  een  'ervaringsdeskundige' mij al een beetje op weg helpen. Alvast bedankt!
Liefs, Amber

Terug
Bovenaan