iemand zijn ongeboren kind al ontmoet??

Tijdens meditatie heb ik ijn kind al een jaar voor dat ik zwanger was ontoet
ze heeft me toen gevraagd of ze bij mij geboren mocht worden
natuurlijk graag

heel de tijd aan het denken over namen.(toen ik maar net zwanger was)
Als het een meisje zou worden wou ik graag haar vernoemen naar mijn oma die overleden is
Maarzij had nogal een ouderwetse naam
Toen ik bij mijn spiritueel begleidster kwam zei ze tegen mij.
Je hoeft niks te zeggenje bent zwanger en ze gaat .... heten.
(die naam ging al heel de week door haar hoofd)
Ik kreeg kippenvel het was een moderne afgeleide van mijn omas naam
Bij de 20 weken echo bleek dat we inderdaad een meisje krijgen deze keer.

Een super mooi verhaal vind ik
Bij ijn eerste zwangerschap heb ik ook wat gezien over mijn zoontje.
(dit is mijn 2e zwangerschap)

Zijn er nog meer ooie verhalen ik ben benieuwd

groetjes

Hoi!

Mooi verhaal van jouw kant. Toen ik graag zwanger wilde worden ben ik naar twee helderwetende kennissen gegaan en zij zagen toen een zwangerschap wel in de lucht hangen. Zij zagen een meisje, maar ik had zelf het gevoel dat ik een jongetje zou krijgen. Inmiddels ben ik dus 25 weken zwanger van een meisje. Hadden zij toch gelijk... Zo uitgebreid contact als jij beschrijft heb ik niet (gehad), maar ik heb wel een rotsvast vertrouwen dat het allemaal goed gaat en dat we een leuke tijd samen tegemoet gaan.

Wanneer ben jij precies uitgerekend?

Monika

Hoi!

Ik wil echt niet weten of ik een jongetje of meisje in mijn buik heb, maar van de miskraam wilde ik het wèl weten. Ik had er echt behoefte aan om te weten wat voor kindje dat was. Toen ik op een avond rustig in bed lag, heb ik gevraagd om een beeld van het kindje. Toen zag ik midden op een open plek in het bos een prachtig blond jongetje zitten!
Ik wil graag verrast worden vlak na de bevalling en dus denk ik er verder ook niet over na!

Groetjes, Kaskes

Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad voor deze zwangerschap. Deze zwangerschap gaat overigens perfect!
Hierbij was het voor mij ook erg belangrijk om te weten wat het geweest zou zijn.
Ik heb zelf een droom gehad over een meisje met blond haar en tot mijn verbazing mijn moeder ook. Mijn moeder heeft toen te horen gekregen dat ze nog maar even moest wachten, ze kwam nog wel, in de toekomst. Mijn moeder is er nu dus heilig van overtuigd dat dit een meisje is.
Ik wil het niet weten, een verrassing lijkt mij gewoon heel mooi.
Het begint wel steeds meer te "knagen", ook omdat ik nu niet echt meer neutrale kleding kan vinden. Ik heb nog 1 kans om erachter te komen en dat is tijdens de pretecho. Héél goed nadenken dus...

Groet

Terug
Bovenaan