Iemand....

Hoi Romany,

Ik heb net gebeld en ik heb 2 maart een afspraak voor een intakegesprek en dan krijg ik gelijk mijn termijnecho. Spannend!!!

Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger dus ik zou gewoon lekker bellen! Weer iets om naar uit te kijken toch.

Succes,

Liefs, Marissa

Ik heb ook morgen mijn eerste bezoek!
Ben nu 6 weken zwanger en ga naar het ziekenhuis omdat ik daar al onder behandeling was (hormonen)...
Echt heel spannend. Weet niet goed wat ik moet verwachten van morgen. Hoop natuurlijk op positieve bevestiging dat alles goed is!

Het voor me houden van de zwangerschap wordt ook steeds moeilijker! Hoe is dat bij jullie???

Ik heb net na het plaatsen van mijn bericht ook maar gewoon gebeld en word 7 maart verwacht ;-)

Ik heb geen moeite nog het voor me te houden; alleen voor mn 3 kids hier vind ik het lastig; maaaar moet ik er wel bij zeggen dat k al 100% zeker weet dat mn omgeving niet heel positief gaat reageren op mn zwangerschap; dat maakt het misschien wat makkelijker niets te zeggen ;-)

waarom zouden ze niet positief reageren Romany?
ik ga volgende week maandag bellen voor een afspraak. (tisa nogal een kletsdame anders weet mn zus het al, die moet namelijk morgen voor controle terug:))
ik merk wel dat het wel moeilijk wordt, ben nl gestopt met roken dus er zullen wel mensen zijn die wat vermoeden...

hahaaha mama pukkie; das leuk, uitkijken dat je VK niks verraad dus als ik het goed begrijp? :p

En waarom ze bij mij niet positief zullen reageren? ach, nogal ellende jaar achter de rug mbt de 3 kids die ik al heb, lang en vermoeiend verhaal; maar weet zeker dat mensen me voor gek gaan verklaren dat k nog aan een 4e heb durven beginnen ;-)

Terug
Bovenaan