ienemiemickey forum meating

Nou Jolanda (mama van Jorick en Milan) en ik hebben elkaar dus ontmoet.
Ik had nog nooit iemand van het forum ontmoet en dacht...laat ik het dan maar goed doen en lekker ver weg.
In Euro Disney zaten we dus toevallig op hetzelfde moment en in hetzelfde hotel!

Bij aankomst hebben we elkaar al even gesproken en later kwamen we elkaar in het
park tegen en hadden we tijd om kennis te maken en te beppen...

Nu was de afspraak om de foto's morgen pas te plaatsen, omdat ze gewoon lekker een extra nacht bij geboekt had en dus vandaag thuis komt...maar aangezien mijn agenda er nogal vol uit ziet de komende week...hou ik mij niet aan de afspraak maar plaats nu vast...Sorry Jolanda!

Hier een wat foto's van ons samen en de rest in een apart topic

Jolanda, hoop dat je het nog leuk gehad hebt, wat was het druk op zaterdag zeg...pfff...blij dat we er doordeweeks al waren, hebben we alles kunnen zien.
Je hebt twee heerlijke ventjes, leuke man en een spontane moeder (ze vond het zo leuk dat wij elkaar ontmoet hebben zei ze..haha)
Ik ben zeer benieuwd naar jouw foto's!

groetjes Pascal

Hoi hoi Pascal en de rest,

Wij zijn echt net een uurtje thuis en dacht zal even mijn mail checken en gauw forum checken. Het was echt reuze leuk om je ontmoet te hebben. Vooral ook omdat het echt bijzonder is om iemand te ontmoeten in hetzelfde hotel en op hetzelfde tijdstip, hoe toevallig kan het zijn.... Het leek ook echt net of dat we elkaar al heel lang en goed kennen. Ook jouw kindjes en je man zijn een gezellig stel, vooral de jongens op zaterdagochtend in de ballenbak ín het hotel. Ze waren lekker aan het bommetje maken in de ballenbak van de allerkleinsten.
Maar op het park was het zaterdags echt reuze druk, niet leuk meer wij zijn tot half negen gebleven en hebben de candlebration ook nog gezien maar zelfs toen was het nog over de koppen lopen. Ook wij zijn blij dat we de andere dagen een rustiger park hebben kunnen bezoeken. Had gister al medelijden met al die mensen die net aankwamen.

Groetjes Jolanda en de rest.

Terug
Bovenaan