Ieniemienie heeft zich alweer verstopt ;)

Vanavond naar de vk geweest. Ze wilde naar het hartje luisteren maar Ieniemienie had zich (alweer!) verstopt. Het kindje was erg aan het bewegen en steeds als de vk het hartje had gevonden was het zo weer weg. Maarrrrr.... ze kreeg het te pakken. Wat een heerlijk geluid. Echt genieten.
Het kindje groeit goed en het voelde allemaal prima volgens de vk. En ik maar denken: waar blijft die buik. Hi hi.
Morgenochtend afspraak maken voor 20 weken echo en over vier weken weer terug naar vk.

Kreeg ook een uitdraai van mijn zwangerschapskaart mee. Ben ik thuis zie ik daar op staan:
memo 8-6-2012 uitslag CT:
syndr. v. down 1/215
tris 13 geen uitslag
tris 18 geen uitslag
SCHRIK.........heb van het ziekenhuis toch hele andere waarden doorgekregen. Maar even een mail gestuurd hoe dat zit. Er zal toch niet nog meer fout gaan met die combinatietest he????

Dan schrik je wel als je zelf een andere uitslag hebt gehoord. Zo te zien ligt de fout bij de verloskundige omdat er ook geen trisomie 13 en 18 bekend is. Dat is altijd tegelijk bekend. Goed dat je even een mail hebt gestuurd, maar ik zou ook even bellen.

Wat een lekkere deugniet dat hij/zij steeds wegzwemt. Had ik de vorige keer ook. Ik had een stagiaire en elke keer floepte uk weg. Gister had ik weer de stagiaire en nu had ze het hartje gelijk te pakken en bleef ukje lekker liggen. Heerlijk geluid, zo rustgevend.

Hey meid,

Wat boffen dat ze jullie ukkie toch te pakken kreeg!! Wat een eigenwijs meisje of ventje...hahaha!! Het is en blijft een heerlijk geluid hé? Er bestaat niets mooiers, volgens mij :)

Hee, maar wat een schrik! Wat ontzettend vreem dat je 2 verschillende uitslagen krijgt. Goed dat je er even achteraan gaat want duidelijkheid in deze is toch wel héél belangrijk!! Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.

Succes!! Liefs Lynn.

fijn het dat hartje weer te horen! mooiste geluid in de wereld hihi

woow das wel ff schrikken!! ik zou er idd maar ff achteraan gaan, denk ook dat die van de verloskundige niet klopt. dat kan haast niet anders

liefs! xxx

Jeetje mina, wat een flater van het ziekenhuis! Wellicht de uitslag van iemand anders gekregen? Ik hoop dat je gauw een reactie krijgt! En anders gewoon bellen dan weet je het misschien meteen wat er fout is gegaan. Kan me voorstellen dat het je een beetje opvreet...

Fijn dat je het hartje (uiteindelijk, ha ha) hebt gehoord. Heerlijk!!

Hetgeen er op mijn zwangerschapskaart staat is de vooraf kans...........Gelukkig kloppen de uitslagen die ik van het ziekenhuis door heb gekregen! Op die combinatietest van onze uk rust echt de wet van Murphy maar nu gooien we dat boek dicht. Tijd om echt te genieten!!!!!
23 juli 20 weken echo. Kijk er nu al naar uit om onze uk weer in het "echt" te zien.

Pfoe gelukkig klopt het wat je van het zh hebt gekregen! Nu lekker genieten..

Wat grappig om te horen hoe zo'n kleintje nu al weg weet te komen. Hadden wij vorige keer ook en vanmorgen bleef de kleine goed liggen en bj de eerste keer proberen hadden ze meteen het hartje te pakken..

Spannen he de 20 weken echo!! Wij hebben 18 juli de 20 w echo.

liefs

Terug
Bovenaan