Ierland!

Hallo lieve meiden,

Ik ga komend weekend naar Ierland! Mijn zusje woont daar, het was een ingeving om haar op te gaan zoeken. Mijn vent is het hele weekend carnavallen, en daar staat mijn hoofd niet naar. Dus ik vertrek op vrijdagochtend en kom woensdag terug. Heb pas gisteravond geboekt, kort dag, maar de tickets waren zo goedkoop dat ik het niet kon laten!

Oh, trouwens, mijn besluit om niet zwanger te willen worden wordt ernstig bemoeilijkt door het feit dat we het zo raar vinden om anticonceptie te gaan gebruiken... Dus maandag kwam van het een het ander en dinsdag voelde ik mijn ei (2 dagen te vroeg). Hmmm, zou het dan toch weer spannend worden?! :) Het is in ieder geval wel lekker om het zo op zijn beloop te laten.

Er is verder heel veel aan de hand hier op het forum, ik vind het moeilijk om daar allemaal op in te gaan. In ieder geval leef ik mee met de net-zwangeren en ik wens alle niet-meer-zwangeren alle sterkte van de wereld. Onpersoonlijk, maar mijn leven gaat na 4,5 maand eindelijk weer lekker en ik wil mijn tijd besteden aan iets anders dan reageren op elk berichtje op dit forum... Hoop dat jullie dat begrijpen. Maar ik lees wel alles mee, hoor!

Heel veel liefs,
Marjon

Lieve Marjon,

Ga lekker genieten in Ierland!! En je NOD, ach je ziet het wel! Ik ben in ieder geval erg blij te lezen dat het weer een stukje beter met je gaat!

Veel plezier!

X F

Goed om te lezen dat het beter met je gaat. En natuurlijk hoef je je niet schuldig te voelen als je geen reacties geeft.
Ik heb het laatst ook een hele periode niet gedaan, soms is het heerlijk en ook goed om de rust in jezelf te zoeken.
Wat jij schrijft over het gebruik van anti conceptie kan ik me heel goed indenken, heb er zelf ook moeite mee. Je wilt eigenlijk geen kans missen, eigenlijk ook even niet zwanger zijn en rust in jezelf te zoeken. Maar om nu hormonen te slikken is wel erg tegenstrijdig en dat geklungel met condooms zijn we allang niet meer gewend, hi hi.
Een weekendje weg lekker zeg ga er lekker van genieten en tot horens.
Liefs Biate

Ik begrijp het hoor Marjon, denk maar ff aan jezelf en als je er behoefte aan hebt om hier weer te schrijven lezen we het wel.
Ik merk dat het mijn leven een beetje gaat beheersen en dat is niet goed maar ik wil ook zooo graag. Ik wou dat ik even afstand kon nemen maar dat lukt nu niet.

Veel geluk, liefs PO

He marjon,

Nou zoals je ziet ben ik ook niet meer zo actief op het forum, ik laat het ook een beetje zijn beloop.
Ik lees wel dagelijks alle stukjes.

Ik wou je even heeeeel veel plezier wensen dit weekend. Geniet er lekker van.

Veel liefs,
Pascalle

Terug
Bovenaan