iets aan de hand of..?

Soms vraag ik me weleens af of er iets aan de hand is met FLorian. Op zich gedraagt ie zich wel redelijk normaal maar vind hem wel erg onrustig na een voeding. Vooral s nachts.
Hij slaapt meestal niet langer dan 3 uur achter elkaar s nachts en na een voeding is hij heel onrustig..veel huilen en wil alleen maar bij mij slapen. Met als gevolg dat ik niet veel meer dan 5 a 6 uur slaap krijg s nachts...
Ik ben vrij nuchter en denk dat hoort er gewoon bij, maar soms denk of zou er toch iets aan de hand zijn......

volgens mij hangt het in de lucht ethan heeft er ook last van..

vannacht wou hij na zijn nachtvoeding niet eens slapen..
na anderhalf uur proberen en proberen ben ik met me mannetje onder de douche gegaan en ik stond nog geen 5min onder de douche met hem en hij sliep..

na zijn voeding is hij zo onrustig dat hij niet in slaap valt pas een uur later en daardoor moet ik hem 4uur na de vorige voeding gewoon wakker maken

Zou het geen verborgen reflux kunnen zijn? Als hij namelijk bij jouw slaapt ligt hij denk ik op jouw buik en ligt hij met zijn hoofdje wat hoger dan zijn buik?
Dan zou de voeding beter in zijn buikje blijven als dan wanneer jij hem weg legt.

Joël huilde na iedere voeding ruim anderhalf tot 2 uur.
Dan begon je dus met voeden, had hij een half uur later zijn fles op, begon het gehuil... zakte hij in slaap en kwam na 3 uur weer voor een voeding.
Ik kon echt zo goed het verschil in huilen merken, het huilen na een voeding is echt een pijn huiltje.
Ook het poepen ging moeizaam en hij overstrekt zich best veel.

Nu ben ik afgelopen woensdag overgegaan op pepti voeding op advies van het cb,
Het huilen is al stukken minder, van de 9 uur huilt hij er nu nog 3, ook poept hij wat makkelijker nu dan het was,

Maandag gaan we naar een ostheopaat.
Hopelijk gaat het dan een stuk beter en weten we meer.

Liefs Marina

Hola dames.

Hier is het zelfde,Juliaan wilt alllen bij mijn borts slapen ik zing liedtjes en dan valt hij in slaap.
Maar nu vind ik te veel,elke keer die naar bed moet is het zelfde ritueel.
Ik vind leuk om hem te troosten maar als ik binnekort moet gaan werken wie ga mijn kleine zo troosten?niemand dus!!!! daroom laat ik hem vanaaf nu beetje huilen moet toch even wenen of niet?
Wat denk jullie?

Vervelend hoor Annemiek,

Het 1e wat ook bij mij opkomt als ik je verhaal zo hoor is ook reflux!
Zou gewoon even je huisarts opbellen of het cb.

Groetjes Anne

We kijken het nog maar even aan... heb ook aan reflux gedacht maar niet echt het idee dat ie altijd pijn heeft na de voeding. Denk dat ie gewoon veel behoefte heeft aan zn mama...! EN krampjes heeft ie ook veel maar di herken ik duidelijk aan het hoge schrille huilen.
Denk toch aan normaal babygedrag... de bakerdoeken helpen helaas ook niet heel erg alleen s nachts als ie naast me in slaap valt omdat ik tijdens het voeden ook in slaap ben gevallen kan ik m makkelijker weg leggen..!

Terug
Bovenaan