iets anders

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

met sommigen van jullie heb ik al contact via Hyves. Nu zijn er intussen alweer zoveel nieuwe dames bijgekomen die hier misschien ook wel interesse in hebben, kan natuurlijk hyves of facebook! Ik vind het zelf persoonlijk heel leuk om met jullie in contact te staan, omdat jullie weten hoe ik me voel! En zelf heb ik geen probelemen met dat ik dan niet meer anoniem ben.maar als je anoniem wilt blijven snap ik heel goed! Vind het zelf fijn een gezicht achter de naam hebben haha
Natuurlijk wordt er niet gesproken over een evenutele zwangerschap tenzij je het zelf natuurlijk openbaar maakt....
Laat maar weten wie er belang bij heeft....
liefs xx

hoi Neomi!

Ik vraag me idd soms ook wel eens af; goh hoe zal die persoon eruit zien..

Ik vind het heel leuk MAAR..! Ik wil op hyves absoluut niet over alles omtrent zwangerschap praten!! Er is namelijk nagenoeg niemand die het van ons weet en dat willen we graag zo houden tot we het trots mogen vertellen!

Liefs Renate

helemaal mee eens, bij mij wordt er ook niet over gepraat hoor!wil ik ook niet!
als je echt twijfelt moet je niet doen totdat je zwanger bent haha
liefss

Als mensen het leuk vinden, mogen ze mij toevoegen, hoor! daycey.hyves.nl.
Zeg dan wel even dat je van dit forum bent, ben niet zo goed in namen, haha!

Ik zou het ook heel leuk vinden alleen ik Wil derook niet continu over hyves praten omdat mensen nog niet wetenhaha..Maar je nag me toe voegen noemi.
Playbunny22

Ennog wat anders.. Weet je al wat ben erggg benieuwt!!!

liefs Priscilla

hee
jullie mogen we ook allemaal toevoegen zolang er niet over zwanger worden wordt gesproken ;-)

jullie kunnen me zoeken onder de naam;
Shelley Giethoorn
dus als iemand me blijkt te kennen hier, niks vertellen aub...
@pris, nee weet nog niks! alleen dat ik me anders voel dan anders! voel me buik de hele dag door, kleine krampjes ver onderin...me lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden dus nog ff afwachten.
Ga vanaaf naar kruidvat testen kopen voor maandag of dinsdag! hopelijk hou ik het vol...
gezellig dames!!

@ Neomi, je houd de spanning er wel flink in zeg!

Op hyves wordt er ook niet steeds over zwanger worden gepraat, hoor! Ik heb ook al ene paar meiden van hier op mijn hyves staan en hetis gewoon heel gezellig! En leuk om er een gezicht bij te hebben!

Het is heel leuk om elkaar zo te blijven volgen! Ben lelff 6mnd zwanger maar heb zo oa met Daisy en Neomi nog contact!

Dikke kus meiden!

Terug
Bovenaan