iets beter

Hoi allemaal

Het gaat nu weer wat beter met mij. Kan al wat langer op zitten en makkelijker me bed in en uit. Krijg nog steeds volop aandacht enzo. op zich wel erg prettig maar even alleen in huis is ook heerlijk vooral omdat je zelf wel weer je eigen koffie kan zetten maar dat snappen ze gelukkig wel.

ik moet 28 okt terug naar de gyn en ben erg benieuwd wat hij allemaal gaat zeggen over de operatie. Ik wil wel weten hoe groot me vleesboom was. Maar ik moet nog even wachten. En dat wil ik niet. Maar hij wil natuurlijk ook naar mijn wond kijken en dan heb het nu nog geen zin om te gaan. snap ik ook.

Nu ik toch ziek ben ben ik mijn verhaal voor mezelf aan het opschrijven. van het begin tot nu. En als je het dan terug leest is er veel gebeurt in die 2 jaar. niet normaal. misschien een ideen voor anderen. meiden susses allemaal en we gaan er voor.

liefs winnie

Hoi Winnie, ben blij te horen dat het weer wat beter met je gaat.
Wat goed dat je het hele verhaal hebt opgeschreven. Ik houd voor mezelf wel bij wat wanneer gebeurd zeg maar. Dus wanneer naar ziekenhuis wanneer welk onderzoek en uitslag. Omdat ik dat anders allemaal niet onthoud.

Meid, rust lekker uit neem er de tijd voor en "spreek" je snel weer.

Liefs Molly.

Hoi Winnie,

Fijn dat je jezelf weer wat fitter voelt...

Goed idee van je om het neer te pennen!!!

Ik ben alleen niet zo'n schrijver... vind het al knap van mezelf dat ik hier op het forum zo actief ben hahahaha....

Ik ben benieuwd de 28e.... zal aan je denken!!!

Houd je me op de hoogte?

Liefs Lill

Terug
Bovenaan