iets bloedverlies na het vrijen

Hoi allemaal

Ik ben eigenlijk een juli 2010 moeder, maar hier hebben jullie al iets meer ervaring dus ik laat mij berichtje hier achter. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger en ik ben 27 jaar en voor het eerst zwanger (spannend). Nu heb ik gisteren met m'n man gevreeen en na het vrijen kwam er iets bloed vrij. Is dit normaal of moet ik bezorgt zijn. Ik heb voor de rest geen andere klachten, geen buikpijn of zo.

Hebben jullie dit ook al eens gehad?

Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Josje

Hé hallo,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me goed voorstellen waarom je deze vraag heb. Ik heb het zelf (nog) niet meegemaakt, maar ik zou het morgen meteen melden bij de ha of vk. Deze kunnen je vertellen wat het kan zijn of al een echo plannen. Als je op deze pagiana bij de zoekfunctie "bloedverlies" intypt kun je er ook al meer over lezen. Het is vast allemaal in orde, maar meld het morgen wel meteen. Heel veel succes en laat even weten of alles goed is.

Liefs Chris

hoihoi

dit is heel normaal alles word beter doorbloed van binnen en daardooor komt er eerder een beetje bloed na het vrijen
succes en gefeliciteerd met jullie zwangerschap

liefs angela

Hey hey,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zou me niet te druk maken en al helemaal niet zolang je geen krampen hebt. Maar zoals angela al zegt ben je meer doorbloed en soms is t zo dat er een klein adertje scheurt waardoor je wat bloedverlies krijgt.

Maak je niet te druk en geniet vooral.

Kus

Hoi Allemaal

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Vanochtend moest ik de vk toch bellen en gelijk hier even naar gevraagd en jullie hebben helemaal gelijk. Ik ben weer helemaal gerust gesteld.

Ook heel erg bedankt voor jullie felicitaties. We zijn ook heel blij met deze zwangerschap. We vinden het ook heel spannend.

Hoe gaat het bij jullie allemaal?

Groetjes Josje

Terug
Bovenaan