Iets bloedverlies na het vrijen

Hoi allemaal

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger en ik ben 27 jaar en voor het eerst zwanger (spannend). Nu heb ik gisteren met m'n man gevreeen en na het vrijen kwam er iets bloed vrij. Is dit normaal of moet ik bezorgt zijn. Ik heb voor de rest geen andere klachten, geen buikpijn of zo.

Hebben jullie dit ook al eens gehad?

Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Josje

Hoi Josje,

Ik zou je er maar niet te druk over maken. Je baarmoedermond is nu heel goed doorbloed en dat kan als je vrijt wat bloedverlies geven.

Groetjes Margot

Hey,

Heb het zelf nooit gehad, maar ik zou me geen zorgen maken. Zoals Margot al zegt, alles is beter doorbloed. Als je het niet vertrouwd kun je altijd even bellen naar je vk.

Groetjes.

Hey,

Heb het zelf nooit gehad, maar ik zou me geen zorgen maken. Zoals Margot al zegt, alles is beter doorbloed. Als je het niet vertrouwd kun je altijd even bellen naar je vk.

Groetjes.

Hey,

Groetjes.

Hoi Allemaal

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Vanochtend moest ik de vk toch bellen en gelijk hier even naar gevraagd en jullie hebben helemaal gelijk. Ik ben weer helemaal gerust gesteld.

Groetjes Josje

Terug
Bovenaan