iets bloedverlies

Hoi allemaal,

Sinds vorige week heb ik af en toe een beetje bloed bij de afscheiding zitten. heb me niet echt zorgen gemaakt. Maar gisteren zag ik het weer. Ik neem aan dat het geen kwaad kan.
Hebben jullie dat ook? Of is het toch verstandig om de VK even te bellen?

Groeten Opaal

Hai Opaal,

Ik zou in ieder geval even je vk bellen heb op mijn cursus gehoord dat het meerdere dingen kunnen zijn zoals kleine bloedvaatjes die knappen door het oprekken van je baarmoeder nu je kindje zo aan het groeien is. Het kan ook van je placenta komen of je hebt even teveel gedaan die dag.

Gewoon even bellen en dan zullen ze misschien wel willen dat je even op controle komt en gaan ze nog een echo maken.
Grote kans dat het niks is maar steeds maar onzeker zijn wat het nou kan zijn is volgens mij erg stressvol.
Rustig aan en gewoon even bellen dan ben je weer gerust.
Groetjes Susan

Hai Opaal,

Ik zou gewoon even bellen met je vk. Ik heb op mijn cursus geleerd dat het meerdere dingen kunnen zijn. Het kan zijn dat je net even teveel hebt gedaan die dag of dat er kleine bloedvaatjes zijn gescheurd door het oprekken van je baarmoeder of iets met je placenta.
Gewoon even bellen en dan zullen ze je misschien wel even op controle vragen en krijg je misschien wel een echo.Als het niks is ben je tenminste weer gerust gesteld.
Rustig aan groetjes Susan

Altijd bellen als je bloedverlies hebt! Ik heb er te lang mee doorgelopen dacht dat het wel mee viel. Moest opgenomen worden om rust te houden. Zegt niets over jou situatie, maar neem het serieus!
Beter een keer te veel bellen met de verloskundige dan een keer te weinig en je gaat je toch er ongerust over maken.
Succes en bellen eh!

Hi Opaal,

Ik hoop dat je inmiddels contact hebt gehad met je vk. Zoals hierboven gezegd: het kan niet te betekenen hebben, maar misschien ook wel. Ik hoop ook dat je ons op de hoogte houd.

Sterkte.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan