<p>Mijn zoon van nu bijna 6 maanden is altijd een bijzonder slechte slaper geweest, zo is er net een fase achter de rug dat hij absoluut niet in bed wilde slapen, maar nu gaat dat wel weer overdag. Alleen de nachten zijn vanaf de geboorte eigenlijk altijd wel heel rampzalig geweest, alles wat je je zou kunnen bedenken is natuurlijk al geprobeerd, maar dat is niet mijn vraag. Hij word elke nacht standaard op dezelfde tijden “zeurend” huilend wakker. Half 2, 3 uur, 5 uur, 6 uur. Echt doodvermoeiend. 1 keer wil hij dan wel een fles maar daarna werkt niets meer, bij je nemen, laten liggen, dekentje geen dekentje alles wat je je kan bedenken helpt niet en pas na een half uur hem eigenlijk stevig vasthouden valt hij soms dan wel even weer weg. Ik begin dit onderhand maar moeilijk te trekken door al dat slaapgebrek en vraag me af of er een manier zou kunnen zijn dit te doorbreken, het is ook ALTIJD dezelfde tijd. Vaste of variërende bedtijden en ritueeltjws halen niets uit. Het enige wat me opviel is dat hij vrij winderig is snachts. </p>