iets geks bij zijn piemel op echo gezien

ik ben nu 39,5 wkn en ik had vorige week ineens hele erge buikpijn dus moest ik naar de verlioskundigepraktijk komen voor een echo, het bleek een beknelde darm te zijn, alles was goed, pijn is weer weg. maar op die echo zagen we bij naast zijn piemel ineens iets hangen. het leek net of er een soort tweede piemel hing, alleen iets dunner. ik heb het geslacht al 4x gezien in mijn zwangerschap en elke keer zag je alleen een mooi piemeltje en nu ineens zit er iets naast. hoe kan dit nou? de verloskundige zei uit zichzelf: he, wat zit er nou naast zijn piemel? en daarna zei ze: dat moeten we maar eens gaan bekijken als hij geboren is. ze zei daarna dat het misschien een dikke huidplooi was van zijn balletjes, maar zo zag het er echt niet uit. het was net zo lang als zijn piemel zelf maar dan wat dunner. ik ben zo bang! stel nou eens dat er ineens een gezwel hangt ofzo en hij met kanker geboren wordt ofzo, ik ben zo bang!!!
 
pf heftig, maar probeer je niet te veel zorgen te maken. Was het niet een stukje navelstreng, of een schaduw. Pobeer nog te genieten van je zwangerschap, mischien is het iets heel onschuldigs wat na de geboorte makkelijk weg te halen is.
 
nee, geen echo meer, ik ben nu 39 weken en 4 dagen. ik moet aanstaande donderdag weer naar de verloskundige en dan vraag ik of ze er misschien nog een keer naa zou willen kijken, want ik ben er echt niet gerust op.
 
Het komt soms voor dat de huidplooi rondom zijn plassertje niet helemaal goed gesloten is en dat er dus 2 losse flapjes zijn i.p.v. één geheel. Hypospadie heet dat, voornamelijk een cosmetisch probleem wat verholpen wordt bij de leeftijd van 10 maanden, voordat ze zindelijk worden ivm scheef plassen. Er zijn verschillende gradaties in.
Ik weet niet of het dat is hoor, maar het zou kunnen. Wacht het maar even af en misschien is het ook helemaal niks.
Succes met de laatste week (weken).
 
Vreemd idd, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Anderzijds: zou de vk je niet voor de zekerheid naar een Gyn gestuurd hebben als zij zich zorgen maakte?

Als je je er heel veel zorgen om maakt zou ik gewoon meteen om een nieuwe echo vragen hoor, of om verwijzing naar zh, waar ze nog eens goed kunnen kijken... De kennis van een vk houdt immers ook ergens op...

Het is vast niks ernstigs, maar ik zou er wel meer van willen weten, die spanning die je nu hebt is niet goed voor jou en je kleine miniman...

Succes meid!
 
Ik snap dat je je zorgen maakt. Zo ga niet lekker het laatste stukje van je zwangerschap en je bevalling in.
Bel morgen je verloskundige en vertel dat je je zorgen maakt. Vraag om nog een echo eventueel in het ziekenhuis.
En probeer je je niet teveel zorgen te maken, als er iets ernstigs was zou je verloskundige je direct doorsturen naar het ziekenhuis en zou je moeten bevallen bij een gyn. en zou er een kinderarts klaar staan.
 
Heey!
Ik zou er wel even achteraan. Eventueel eisen om doorgestuurd te worden naar de gyn voor een uitgebreide echo!
Al is het maar voor je eigen gevoel..
Xxx
 
Terug
Bovenaan