iets geven tegen hoesten?

boas had gisteren en eergisteren savonds opeens ontzettende buikpijn en nu hoest hij ook.van de week af en toe een kuchje,vandaag meerdere keren per dag flink.misschien heeft hij wat onder de leden.zelf neem ik nooit wat als ik verkouden ben.gaat vanzelf weer over denk ik dan.mijn man daar in tegen stop ik helemaal vol met neusspray,hoestdrank,finimal C als hij ook maar 1 keer zn neus ophaalt.en natuurlijk lekkere sinaasappeltjes en kiwi's.bij boas heb ik ook die neiging(geen fruit natuurlijk).ik vind t zielig en wil wat doen.nu ook.terwijl ik eigenlijk vind dat het lichaam het,waar mogelijk,zelf op moet lossen en niet teveel rommel erin mikken.beetje dubbel dus.
wat doen jullie?niks zolang hij niet echt ziek is?of verzachten jullie het ongemak met...ja,met wat eigenlijk haha.druppeltjes ofzo?

Hoi Kari, ik heb met Fenna ook al de eerste doktersbezoek gehad!!
Haar neus zat behoorlijk dicht en ze rogelde de hele nacht.
Wij weer bezorgt en naar de dokter.
Nou, ze hoefde niet eens uit de maxi cosi!!
Dit was een van de nog 40 keer verkoudheden volgens de dokter en het ging vanzelf wel weer over!!
Maar goed, ik was weer gerustgesteld en inderdaad, al snel ging het weer beter.
Wel moet je Boas natuurlijk in de gaten houden, als het erger wordt wel aan de bel trekken!
groetjes, Alida.

hoi

mijn zoontje heeft met 6 weken een virus gehad,
was ook erg verkouwden, opzich doen ze niks
maar als je beeb zn voeding niet meer binnen houd
of diaree krijgt moet hij extra vocht
mijn zoontje kreeg het benauwd,
ze dachten aan rs virus, was achteraf een broertje of zusje ervan
hij is 2 nachten opgenomen geweest

let op dat ze genoeg vocht krijgen
en geef voor elke voeding een zoutoplossing spray
dat was de tip van de arts, ow en een 60 mg zetpil mag ook

groetjes riana

Teun is ook al de hele week verkouden en sinds vandaag moet hij zo erg hoesten dat elke keer de fles er weer uit komt. Als hij ademt hoor ik hem echt zo erg roggelen dat ik het er zelf benauwd van krijg. Ik heb dus ook neusspray en zo`n ding om zijn neus uit te zuigen maar nu zit het echt op zijn luchtwegen,ze kunnen ook het slijm niet op hoesten.
Ik heb vandaag de HA gebeld en hij zei dat je met verkouden baby`s op moet letten. Hij wou Teun morgen even zien. Als je het niet vertrouwd of erger word zou ik even naar de HA bellen anders zit je er in het weekend mee,ik heb geen goede ervaringen met weekendartsen. Oja luuf (is een balsem voor baby`s) kun je ook kopen,voor op zijn borstje. Hopelijk is hij snel beter!!   Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan