iets gevonden

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

wij waren 29 april het vruchtbaarst.
dus heel veel geklust haha.

nou vond ik afgelopen vrijdag 6 mei wat raars.
ik moest plassen en zag iets kleins, wittigs en rond drijven. ik heb dit nog nooit gezien en vroeg me af wat dit heeft kunnen zijn en of meer vrouwen dit weleens is opgevallen?

we zitten nu in onze 4e ronde en kunenn pas vanaf 15 mei testen.

ben wel erg moe, kan sago zijn, eet soms minder door misselijkheid, duizelig, sneller warm dan normaal met dit weer dus ben beneiuwd

Het kan een kloddertje afscheiding zijn dat je gevonden hebt in je urine. Ik had in de periodes dat ik zonder de pil was had ik in de 2e helft van mijn cyclus meer (witte) afscheiding. Ook jouw klachten heb ik allemaal gehad en bleek toch niet zwanger. De keren dat ik weinig voelde bleek ik wel zwanger. Pin je er niet teveel op vast, hopelijk is het zo, misschien ook niet. Dan is de teleurstelling zo groot.

Overigens, als je op 29 april geovuleerd hebt zou je 14 dagen later kunnen testen. Dat wil zeggen 13 mei, scheelt weer een paar dagen.

Succes!

Ik heb het ook weleens hoor. Is idd gewoon wat afscheiding. Kan een evt zwangerschap betekenen, maar zou daar niet vanuit gaan, zo maak je jezelf alleen maar gek. Klinkt misschien wat hard, maar bedoel het goed!!! Was zelf afgelopen maand ook erg teleurgesteld toen ik ongi werd. Had overal op gelet en dacht echt dat het raak was. Niet dus. Ik probeer me er nu iets minder mee bezig te houden, maar moet nog zien of het lukt haha!

Succes met het wachten!!!
Liefs ciomama

ik moet zeggen dat ik er minder mee bezig ben dan vorige maanden.
wel erg misselijk vanmorgen tot een uur of 11 geweest
we houden hoop

Terug
Bovenaan